5 – lecie współpracy Call Center Poland z MTU SA

5 – lecie współpracy Call Center Poland z  MTU Moim Towarzystwem Ubezpieczeń SA i spektakularne wyniki sprzedaży ubezpieczeń dzięki stworzeniu profesjonalnej platformy obsługi Klienta.

Call Center Poland od 5 lat współpracuje z jednym z najstabilniejszych towarzystw ubezpieczeniowych na Polskim rynku ubezpieczeń, z MTU Moim Towarzystwem Ubezpieczeń S.A. będącym częścią Grupy Ergo Hestia. Realizowany w Call Center Poland projekt z MTU stanowi połączenie infolinii sprzedażowej oraz aktywnego kontaktu z Klientami,  w ramach którego konsultanci odpowiadają na zgłoszenia Klientów pochodzące z kilku źródeł: telefonu, e-maila, Internetu i SMS.

Celem realizowanej kampanii jest zwiększenie sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych oraz majątkowych poprzez bezpośrednie kanały kontaktu oraz zagwarantowanie odpowiedniej jakości kontaktów z Klientami poprzez utrzymanie wyznaczonych wskaźników tzw. Service Level.

W ciągu 5 lat współpracy skala prowadzonego projektu zwiększyła się kilkukrotnie. Obecnie konsultanci Call Center Poland obsługują Klientów w szerokim zakresie: informują o ofercie, sprzedają ubezpieczenia komunikacyjne i majątkowe, jak również monitorują polisy ze zbliżającym się terminem zakończenia ochrony ubezpieczeniowej lub zbliżającą się zaległą płatnością raty składki.

Od początku współpracy projekt jest obsługiwany przez stały, wykwalifikowany i spełniający wszelkie wymogi formalno – prawne zespół telemarketerów. Mają oni do dyspozycji specjalną aplikację internetową, której funkcjonalność w prosty i wygodny sposób pozwala na  dopasowanie ubezpieczenia do potrzeb klienta. Aplikacja – dostępna od 2009 roku – znacznie zwiększyła skuteczność prowadzonej telesprzedaży. W 2011 roku dynamika sprzedaży wyniosła 196%.

Archiwum