Wykorzystywana przez nas infrastruktura zapewnia wysoką elastyczność w uruchamianiu stanowisk
pozwala dostosować na bieżąco zasoby sprzętowe naszego call center do rzeczywistych potrzeb naszych Klientów.
Narzędzia komunikacji Call Center Poland

Wykorzystujemy narzędzia komunikacji interaktywnej. Aby obsługa była jak najbardziej satysfakcjonująca dla Konsumenta i efektywna dla Zleceniodawców, oddajemy do dyspozycji naszych Kontrahentow szereg systemów informatycznych. Umożliwiamy naszym Zleceniodawcom obsługę Klientów poprzez wszystkie dostępne kanały komunikacji – telefonfaxe-mailSMS/MMSwebchat, a także korespondencje pocztową. Dodatkowym atutem jest znajomość pełnej historii kontaktu z Klientem.

Dysponujemy zapleczem technologicznym zgodnym ze światowymi standardami współczesnych contact center. Posiadamy system Altitude, który jest najnowocześniejszym rozwiązaniem w zakresie oprogramowania. Nasze aplikacje web’owe integrują kanały komunikacji w jednej, centralnej, bazie danych tworząc jednocześnie pełną historię danego kontaktu. Wykorzystanie dostępnych kanałów gwarantuje uzyskanie najlepszych efektów, zarówno w kampaniach telemarketingowych, badaniach czy obsłudze infolinii.

Zaplecze technologiczne Call Center Poland