Wykorzystywana przez nas infrastruktura zapewnia wysoką elastyczność w uruchamianiu stanowisk
pozwala dostosować na bieżąco zasoby sprzętowe naszego call center do rzeczywistych potrzeb naszych Klientów.

altek11Wykorzystujemy narzędzia komunikacji interaktywnej. Aby obsługa była jak najbardziej satysfakcjonująca dla Konsumenta i efektywna dla Zleceniodawców, oddajemy do dyspozycji naszych Kontrahentow szereg systemów informatycznych. Umożliwiamy naszym Zleceniodawcom obsługę Klientów poprzez wszystkie dostępne kanały komunikacji – telefonfaxe-mailSMS/MMSwebchat, a także korespondencje pocztową. Dodatkowym atutem jest znajomość pełnej historii kontaktu z Klientem.

altek21Dysponujemy zapleczem technologicznym zgodnym ze światowymi standardami współczesnych contact center. Posiadamy system Altitude, który jest najnowocześniejszym rozwiązaniem w zakresie oprogramowania. Nasze aplikacje web’owe integrują kanały komunikacji w jednej, centralnej, bazie danych tworząc jednocześnie pełną historię danego kontaktu. Wykorzystanie dostępnych kanałów gwarantuje uzyskanie najlepszych efektów, zarówno w kampaniach telemarketingowych, badaniach czy obsłudze infolinii.