ZigZag dostwacą usług telekomunikacyjnych dla CCP

Call Center Poland podpisała umowę na  kompleksową obsługę telekomunikacyjną z firmą ZigZag. W ramach  umowy ZigZag zostaje wyłącznym dostawcą na okres 36 miesięcy usług: telefonii stacjonarnej, dostępu do sieci Internet, łącz transmisji danych, usług sieci inteligentnych (numeracja 0-800 i 0-801…)oraz zarządzania flotą kart SIM.

Oferta ZigZaga została wybrana w przetargu, w którym uczestniczyło 5 firm telekomunikacyjnych. Najważniejszym kryterium była optymalizacja  kosztów ruchu telekomunikacyjnego oraz  elastyczność  w  dostarczaniu nowych usług,  którą  wymusza duża dynamika zmian w projektach prowadzonych przez outsourcingowe call center.  Ponadto ZigZag wprowadził pełną redundancję łączy telekomunikacyjnych i dostępu do Internetu, gwarantując tym samym ciągłość działania usług na poziomie 99,7%. Warto podkreślić, że zespół opiekujący się platformą call center w ZigZag posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze tego typu usług i zna doskonale specyfikę i charakter działania firm z branży contact center.

Szacuje się, ze podpisana umowa pozwoli na oszczędności w kosztach telekomunikacji rzędu 30% w skali roku.

Archiwum