Call Center Poland integruje Internet z call center, wprowadza nowe narzędzie komunikacji multiContact

Call Center Poland wspólnie z firmą Webtel oferuje klientom usługę multiContact umożliwiającą bezpłatny kontakt internauty z firmą poprzez połączenie VoIP.

Tradycyjna telefonia stacjonarna jest zastępowana przez nowe rozwiązania, rysuje się wyraźny trend wzrostowy w postaci migracji ze standardowych połączeń telefonicznych w kierunku komunikacji realizowanej na bazie protokołu IP. Powód jest czysto ekonomiczny – wykonywanie połączeń telefonicznych poprzez VoIP jest kilkakrotnie tańsze niż w przypadku telefonu stacjonarnego i nawet kilkudziesięciokrotnie tańsze niż w przypadku telefonu komórkowego.

Zgodnie z tym trendem oraz przyjętą strategią rozwoju usług call center opartych na ścisłej integracji z Internetem, Call Center Poland udostępnia swoim klientom aplikację multiContact.

Aplikacja została stworzona przez spółkę technologiczną Webtel, także należącą do Internet Group. Inspiracją do jej stworzenia była skłonność konsumentów do kontaktu z firmą za pomocą Internetu. multiContact umożliwia bezpłatny kontakt telefoniczny Internauty z firmą i zdobycie poszukiwanych informacji jednym kliknięciem. Do prowadzenia rozmowy wymagane jest posiadanie mikrofonu i głośników (lub słuchawek) współpracujących z komputerem oraz zainstalowany Adobe Flash Player.

Archiwum