Call Center Poland wdrożyła wielojęzyczny projekt dla firmy Pachira International

Dział Multilingual By Call Center Poland zajmujący się obsługą projektów wielojęzycznych w call center wdrożył projekt  centralnego  helpdesku merytorycznego i technicznego dla dystrybutorów sieci Pachira International.

Pachira International Limited z siedzibą w Wielkiej Brytanii  to jedyna paneuropejska firma zajmująca się sprzedażą bezpośrednią (MLM) dodatków do żywności (suplementy diety). Sposób dystrybucji produktów polega na maksymalnym skróceniu drogi między producentem a końcowym odbiorcą (klientem) i wykorzystaniu do tego sieci dystrybutorów. Help desk obsługiwany jest w 12 językach i 16 krajach świata. Oprócz wsparcia dystrybutorów , obsługuje zapytania e-mailowe oraz  nadzoruje status wysyłanych do dystrybutorów paczek w firmie kurierskiej.  Wdrożono również procedurę windykacyjną dla dystrybutorów. Konsultanci Call Center Poland pracują na aplikacjach klienta z dostępem poprzez przeglądarkę internetową. Do obsługi projektu został dedykowany specjalnie przeszkolony zespół konsultantów i project manager. Pachira zdecydowała się na skorzystanie z offshoringu usług call center ze względu na  konkurencyjne w porównaniu do rynku brytyjskiego stawki oraz możliwość przetestowania różnych modeli operacyjnych w zewnętrznym call center w celu podjęcia optymalnej decyzji biznesowych Multilingual by Call Center Poland – powstał w 2003 roku, jako pierwsze polskie wielojęzyczne call center. Współpracuje z  klientami z branży finansowej, wydawniczej, badawczej, głownie z rynku brytyjskiego i niemieckiego. Obecnie świadczy usługi w 18 językach.

Archiwum