Jak spełnić oczekiwania dotyczące wzrostu firm w dobie recesji gospodarczej? Jak efektywnie wykorzystać media elektroniczne w strategii sprzedaży? Jak zoptymalizować budżet marketingowy w Internecie? O tych i innych zagadnieniach nowowczesnego marketingu dyskutowali eksperci rynku na całodniowej konferencji „Marketing – wyzwania przyszłości”, której organizatorem była firma Internet Group – spółka-matka Call Center Poland. Wydarzenie miało miejsce 11 grudnia 2008 w Centrum Olimpijskim w Warszawie.
W trakcie konferencji poruszano m.in. temat zwiększania sprzedaży poprzez zintegrowanie kanałów dotarcia do klienta. Mówili o tym w prezentacji Rafał Dywan, Prezes Call Center Poland, i Jarosław Roszkowski, Pełnomocnik Zarządu Internet Group ds. e- i m-marketingu.
Zarówno prezentacje z konferencji, jak również relacje, wywiady z uczestnikami i zdjęcia można obejrzeć na stronie konferencjiwww.igroup.pl/konferencja2008. Zapraszamy do pobrania materiałów.