Internet Group i Call Center Poland zapraszają na konferencję „Marketing – wyzwania przyszłości”

Za główny cel organizatorzy stawiają podjęcie dyskusji przez znawców narzędzi marketingowych – w teorii i praktyce – oraz ekspertow od Internetu. Do tej pory obie branże mówiły własnym głosem. Teraz ma pojawić się szansa na dialog, wymianę doświadczeń i opinii. Zwłaszcza, że rozwój marketingu mogą dziś stymulować nowe kanały komunikacji. Internet staje się dziś medium, które nie służy już wspieraniu kampanii oraz sprzedaży, ale konkuruje z tradycyjnymi mediami, a nawet wypiera je z rynku. Dane o nakładach reklamowych w poszczególnych kanałach mówią same za siebie.

Organizatorem konferencji „Marketing. Wyzwania przyszłości” jest Internet Group działający w  obszarze nowych mediów i nowych technologii. Spółki tej grupy specjalizują się w opracowaniu i wdrażaniu marketingowych  projektów  wspierających sprzedaż. Korzystając z wzajemnej synergii  – oferują kompleksowe rozwiązania (wizja – strategia – wykonanie – wdrożenie – rozwój sprzedaży) z wykorzystaniem  nowoczesnych kanałów dotarcia: Internet, call center, mobile.  Przewagą konkurencyjną grupy jest unikalne połączenie najlepszych na rynku technologii oraz najbardziej skutecznych praktyk rynkowych z doświadczeniem w mediach, marketingu, i sprzedaży.

Wśród prelegentów znajdą się eksperci – praktycy specjalizujący się zastosowaniu nowych technologii i narzędzi marketingowych i budowaniu skutecznych strategii sprzedaży tacy jak  m.in. Prezes Internet Group Ryszard Wojciechowski, Wiceprezes ds Marketingu i Sprzedaży Piotr Gaweł, Rafał Oracz – dyrektor CR Media Consulting czy Jarosław Roszkowski -ekspert E/M marketingu Internet Group.

Konferencja odbędzie się 11 grudnia w Centrum Olimpijskim przy Wybrzeżu Gdyńskim 4 w Warszawie. Aby wziąć w niej udział, należy się zarejestrować na oficjalnej stronie, poświęconej temu wydarzeniu: www.igroup.pl/konferencja2008/. Wstęp dla klientów i partnerow Internet Group z zaproszeniami.

Archiwum