Call Center Poland została partnerem wydawnictwa Wolters Kluwer Polska w zakresie wsparcia sprzedaży nowego produktu wydawnictwa pt. „Serwis Budowlany”, stworzonego specjalnie dla tego sektora.
Projekt rozpoczął się 18 września br. i potrwa do końca października. W bazie danych, udostępnionej CCP przez klienta, znajdują się architekci, biura projektowe i firmy budowlane. Program „Serwis budowlany” umożliwia stałe śledzenie zmian w następujących dziedzinach: prawo budowlane, prawo mieszkaniowe i gospodarka nieruchomościami.
Można w nim znaleźć wszystkie akty normatywne dotyczące budownictwa, komentarze specjalistów, zadawane pytania i odpowiedzi oraz ponad 2 000 informacji o normach budowlanych. Stanowi narzędzie niezbędne w pracy inwestorów, projektantów, wykonawców, właścicieli i zarządców nieruchomości, rzeczoznawców majątkowych, a także urzędników administracji zajmujących się budownictwem, polityką mieszkaniową, gospodarką nieruchomościami.
Wolters Kluwer jest kolejną firmą z branży wydawniczej współpracującą z Call Center Poland. Do portfolio stałych klientów firmy należą m.in. Dr. Joseph Raabe i Przegląd Readers’ Digest. W planach współpracy nowego Partnera z CCP jest wsparcie sprzedaży kolejnych produktów Wolters Kluwer Polska.