We wrześniu br. w 8 miastach Polski w ramach trzeciej edycjiToshiba Tour odbędą się spotkania Toshiba Europe GMbH(Dział Computer Systems Division Toshiba Europe GmbH) z partnerami biznesowymi. Organizatorem wydarzenia już po raz drugi jest CustomerLoyalty by Call Center Poland.
Toshiba Tour to cykl ośmiu jednodniowych spotkań na terenie całej Polski. W programie jest omówienie zasad współpracy z partnerami, prezentacja strategii produktowej Toshiby i prezentacja programu partnerskiego Toshiba Dream Team. Partnerem Toshiba Tour jest firma Intel, która w trakcie eventu prezentuje swoje nowości produktowe.
„Nasi Partnerzy są najlepszymi ambasadorami naszej marki – mówiTomasz Rabiczko, Marketing Manager Toshiby. – Wybraliśmy 8 miast, do których – podobnie jak w ubiegłym roku – jedziemy, by przedstawić nowości, porozmawiać o strategii i zasadach naszej współpracy. Wyznajemy zasadę, że to my wychodzimy naprzeciw naszym partnerom, bo to nam przecież zależy na bezpośrednich, owocnych kontaktach biznesowych.”
Organizatorem Toshiba Tour jest CustomerLoyalty by Call Center Poland – dział zajmujący się przygotowaniem, wdrożeniem i kompleksową obsługą programów lojalnościowych i motywacyjnych. “Jest to naturalna konsekwencja naszej współpracy przy programie Toshiba Dream Team, którego tworzenie od początku leży w naszych kompetencjach– mówi Joanna Papużyńska, Dyrektor Działu CustomerLoyalty by CCP. – Od dwóch lat z sukcesem prowadzimy projekt, w maju tego roku rozszerzyliśmy jego zasięg na Czechy. Jesteśmy także organizatorem wszystkich wydarzeń w ramach Toshiba Dream Team – także corocznych wrześniowych spotkań.”
Szczegółowe informacje dotyczące Toshiba Tour znajdują się na stronie www.toshibadreamteam.pl/toshibatour.
Terminy spotkań:
08.09.2008 Warszawa, hotel Westin
02.09.2008 Białystok, Hotel Gołębiewski
18.09.2008 Sopot, Hotel Haffner
16.09.2008 Bydgoszcz, Hotel City
17.09.2008 Poznań, Hotel Mercury
22.09.2008 Wrocław, Hotel Mercury
29.09.2008 Katowice, Hotel Qubus
03.09.2008 Kraków, Hotel Sympazjum