Multilingual Call Center – dział Call Center Poland dedykowany do obsługi projektów obcojęzycznych, uruchomił w Warszawie nową siedzibę. Nowe centrum operacyjne zbudowane w technologii IP dysponuje blisko 150 nowocześnie wyposażonymi stanowiskami dla konsultantów telefonicznych.
Przeniesienie do nowej, większej lokalizacji spowodowane jest rozwojem projektów wielojęzycznych. Do flagowych projektów należą: sprzedaż i obsługa klienta dla jednego z niemieckich banków detalicznych, sprzedaż i obsługa klienta dla jednej z największych niemieckich wypożyczalni samochodów, sprzedaż i utrzymanie klienta dla jednego z międzynarodowych wydawnictw.
„Do sukcesu usług świadczonych przez Call Center Poland na rzecz zagranicznych Klientów przyczyniły się ekspertyza firmy z rynku polskiego, dbałość o wysoką jakość świadczonych usług i zaawansowane technologie wykorzystywane na potrzeby realizowanych projektów – mówi Daniel Kruczyński, Dyrektor Działu. – Nie bez znaczenia jest też dobra znajomość języków obcych wśród młodych Polaków, co doceniają nasi klienci, którzy na potrzeby niektórych projektów poszukują osób nie tylko z dobrym językiem, ale także z perfekcyjnym akcentem konkretnego regionu Wielkiej Brytanii czy Niemiec.”
Dział Multilingual Call Center powstał w 2003 roku, łącząc dążenie zachodnich firm do obniżenia kosztów realizacji projektów call/contact center z potencjałem, jaki stwarza w tym zakresie polski rynek pracy. Dotychczas Multilingual Call Center przeprowadziło kilkadziesiąt kampanii w siedemnastu językach.