Projekty prowadzone przez Call Center Poland po raz kolejny wyróżnione! W tegorocznym konkursie Golden Arrow firma otrzymała dwa wyróżnienia: w kategorii „Telemarketing” oraz w kategorii „Program lojalnościowy B2C”.
W kategorii telemarketing wyróżniono projekt „Neste – obsługa klienta na bezobsługowej stacji paliw”. Call Center Poland jest odpowiedzialna za zapewnienie całodobowej obsługi telefonicznej dla klientów stacji – w prezentacji efektów projektu firma zwróciła uwagę, że aż 93,5% ankietowanych klientów jest zadowolonych z tej obsługi!
Wyróżniono także jeden z dwóch nominowanych programów lojalnościowych zgłoszonych przez CCP. „Ambasador Szos” to program Chevrolet Polska, który został opracowany i wdrożony przez dział CustomerLoyalty by CCP.
„Traktuję to jako duży sukces, bo w przypadku obu nominowanych programów w drodze po nagrody wyprzedziliśmy 11 innych programów – mówi Joanna Papużyńska, Dyrektor CustomerLoyalty by CCP. – Profesjonalnym budowaniem lojalności zajmują się od wielu lat wyspecjalizowane agencje. Nasz dział powstał na początku tego roku, korzysta z wcześniejszych cennych doświadczeń i już święci triumfy – w Golden Arrow wyróżniony został program Chevroleta, drugi nominowany program Toshiby dostrzeżony był już wcześniej, w konkursie IT Reseller na najlepszy program partnerski, gdzie otrzymał główną nagrodę. To świadczy o pełnym profesjonalizmie prowadzonych przez nas programów i szybko buduje świetną markę CustomerLoyalty by CCP.”
Do tegorocznego Golden Arrow Call Center Poland zgłosiło cztery projekty. Wszystkie cztery miały szansę na nagrodę – zostały umieszczone na szortliście, zajmując drugie miejsce pod względem liczby nominacji wśród 47 firm, które łącznie zgłosiły 114 projektów.