W związku z przejęciem Call Center Poland przez spółkę giełdową Internet Group, nastąpiła zmiana na stanowisku osoby zarządzającej lidera rynku call center.
Dotychczasowa Dyrektor Generalna, twórca największych sukcesów Call Center Poland, Kinga Nowakowska, została członkiem Rady Nadzorczej Spółki. Jej obowiązki przejął Rafał Dywan, odpowiedzialny w IGROUP za rozwój usług BPO i platformy call center w grupie. Powstająca platforma to największa w Polsce grupa firm skoncentrowanych wokół nowych technologii i zarządzania kontaktami z klientem poprzez call center.
Nowy prezes Zarządu Call Center Poland Rafał Dywan jest absolwentem Zarządzania i Marketingu AGH w Krakowie oraz IESE Business School w Barcelonie.
Od początku swojej kariery zawodowej związany z branżą call center w Polsce i Europie Środkowej.Pełnił m. in. funkcję dyrektora odpowiedzialnego w Call Center Poland za uruchomienie i zarządzanie centrum obsługi kluczowego Klienta Canal+/Cyfra+, obejmującego wszystkie kanały dotarcia (telefon, Internet, fax, sms, korespondencja listowa), obsługę dystrybutorów firmy oraz sprzedaż poprzez elektroniczne kanały kontaktu. Po promocji na stanowisko dyrektora operacyjnego w Call Center Poland odpowiadał za całość realizacji projektów prowadzonych w spółce. Równolegle był odpowiedzialny operacyjnie za biura call center w Pradze, obsługujące rynek czeski. Pełnił również stanowisko dyrektora wielojęzycznego call center.
Ekspert w obszarze consultingu związanego z tworzeniem wewnętrznych działów contact center w firmach działających na rynku polskim.
Ostatnio dyrektor biura ds. contact center w centrali PZU SA. Odpowiedzialny za obsługę klienta, pracownika i agenta ubezpieczeniowego poprzez wszystkie elektroniczne kanały kontaktu. Pod jego zarządem biuro dwukrotnie zdobyło nagrodę za najlepszą obsługę klienta przez telefon i Internet pośród firm ubezpieczeniowych według miesięcznika Home&Market.