Call Center Poland – lider rynku usług call center w Polsce – wygrała przetarg na obsługę klientów angielskiej firmy Boltblue, specjalizującej się w dostarczaniu kontentu do telefonów komórkowych: dzwonków, obrazków, gier i alarmów oraz Internetu. Z usług tej firmy korzysta na świecie ponad 9 mln klientów.
W ramach kontraktu Call Center Poland zobowiązana została do prowadzenia całodobowej obsługi klientów w języku angielskim w 10 strefach czasowych w Ameryce Północnej, Australii, Anglii i Irlandii.
Zakres usług obejmuje serwis informacyjny, obsługę klientów i reklamacje. W ramach projektu Call Center Poland przygotowała dedykowaną, dostosowaną do potrzeb klienta platformę IVR, która m.in. komunikuje się automatycznie z bazą danych zlokalizowaną na serwerze klienta.
Warto zaznaczyć, ze Call Center Poland spełniła wszystkie wymagania klienta, dotyczące wysokiego poziomu obsługi połączeń przychodzących (parametry SLA) w języku angielskim i wymagających procedur raportowania obejmujących m.in. wskazywanie wybranych przez dzwoniącego opcji IVR w trakcie rozmowy czy też identyfikacji numeru połączenia przychodzącego w rozbiciu na poszczególne kraje.