Kia dołącza do klientów Call Center Poland

Call Center Poland od 3 kwietnia br. świadczy usługi dla Kia Motors Polska zakresie obsługi infolinii. Jest to już 9 firma z branży motoryzacyjnej, która dołączyła do grona klientów Call Center Poland.

Firma Kia Motors Polska rozpoczęła swoją działalność w 1944 roku. W latach 90-tych nastąpiła znaczna ekspansja firmy do Ameryki i Europy, a także dynamiczny wzrost produkcji, która pod koniec 1993 roku przekroczyła 3 000 000 samochodów. W marcu 2005 roku Kia celebrowała wyeksportowanie 5-milionowego auta. W chwili obecnej jest najstarszym i drugim co do wielkości producentem samochodów w Korei. W Polsce Kia Motors obecna jest od 1995 roku.

Call Center Poland w ramach obsługi infolinii odpowiedzialna jest za dostarczanie kompleksowych informacji na temat działalności firmy. W zakres informacji, udzielanych przez przeszkolonych konsultantów, wchodzą: specyfikacje techniczne i cenniki wszystkich modeli Kia, informacje na temat sieci dealerskiej w Polsce, oferta promocyjna, kredytowa i leasingowa, serwis i assistance firmy, jej działalność na świecie, w Europie i Polsce, a także kalendarz wydarzeń specjalnych.

Archiwum