Od października 2005 r. Call Center Poland rozpoczęła współpracę z firmą Zepter International – międzynarodowym holdingiem specjalizującym się w produkcji wyrobów gospodarstwa domowego.
Zepter International istnieje w Polsce od 1992 roku. Jest jedną z największych firm sprzedaży bezpośredniej. Posiada kilkadziesiąt biur regionalnych i dwa salony wystawowe. Prezentacją i sprzedażą produktów, które dotarły do 1 700 000 klientów, zajmuje się około 4 tysięcy przedstawicieli handlowych.
Wprowadzając do sprzedaży nowe produkty – m.in. system próżniowy do przechowania żywności Pro vacSy, oraz wielofunkcyjny system czyszczący – Tutto Jebbo, firma Zepter zdecydowała się wykorzystać telemarketing do kontaktu ze swoimi klientami.
Call Center Poland odpowiedzialna jest za nawiązanie kontaktu z potencjalnymi gospodarzami spotkań oraz przekazanie informacji o osobach zainteresowanych do Zeptera.
Współpraca Call Center Poland z Zepter International jest najlepszym przykładem wykorzystania narzędzi call center do połączenia zaawansowanej obsługi klienta z progresywnymi akcjami sprzedażowymi.