Podczas wczorajszej Gali z okazji dorocznej konferencji i wystawy organizowanej przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową Call Center Poland otrzymała tytuł „Firmy Roku”.
Jesteś Niemcem, Anglikiem, Francuzem. Właśnie rozmawiasz z call center, rezerwujesz telefonicznie samochód lub wycieczkę, przeprowadzasz transakcję z Twojego rachunku bankowego. Osoba, z którą rozmawiasz jest uprzejma, kompetentna, mówi doskonale w Twoim języku, rozumie Twoje potrzeby i szybko załatwia Twoje sprawy. Nawet się nie domyślasz, że pracuje ona w największym w Polsce wielojęzycznym call center pracującym dla klientów z całej Europy i z USA.
Polska szybko dołączyła do państw oferujących usługi nearshore outsourcing polegające na umieszczaniu produkcji czy usług w krajach sąsiednich oferujących niższe koszty operacyjne. A Call Center Poland – jako pierwsza firma w Polsce – zaczęła świadczyć usługi wielojęzycznego call center dla klientów zagranicznych. Po dwóch latach obecności na rynkach UE doceniono doświadczenie, warsztat pracy i ekspansję Call Center Poland, której wyrazem jest stale powiększająca się liczba klientów i wzrost przychodów call center.
Wczoraj firma została uhonorowana nagrodą Firmy Roku, przyznawaną przez Brytyjsko – Polską Izbę Handlową – za promocję Polski na rynkach zachodnich, wyróżniające się od konkurencji działania i stały wzrost.
-Jest to dla nas wielkie wyróżnienie i następny krok w działaniach zmierzających do wykorzystania potencjału Polski i naszej firmy dla rynków europejskich i światowych – powiedział Jan Motz, prezes Call Center Poland.
Jan Motz jest założycielem firmy, która powstała jako jedno z pierwszych profesjonalnych call center w outsourcingu w Polsce na początku 1997 roku. Po ośmiu latach działalności firma jest ciągle na czele branżowych rankingów, posiada największy udział w rynku, a ostatnio dołączyła do największych w Europie środkowo- wschodniej wielojęzycznych call center.
-Usługi Call Center Poland stają się coraz bardziej konkurencyjne na rynku Business Process Offshoring. Przy wyborze zagranicznego partnera firmy kierują się już nie tylko kosztami. Coraz większe znaczenie odgrywają inne kryteria, które my spełniamy” – powiedział Jan Motz – Z Londynu do Warszawy lecimy tylko 2 godziny, Polska należy do UE, nasze systemy legislacyjne są spójne, mamy europejską mentalność i dziedzictwo, nie ma ryzyka wojen czy niespodziewanych przerw w pracy, nasze ceny są konkurencyjne – wylicza. – Ale przede wszystkim mamy wspaniały zespół doświadczonych, zmotywowanych konsultantów, którzy naprawdę lubią to, co robią. Dzięki temu rotacja pracowników jest bardzo niska.
Komentując przyznanie nagrody Martin Oxley, Dyrektor Generalny BPCC powiedział:
– Otoczenie biznesowe w rozszerzonej Europie zmienia się niezwykle szybko. Firmy dążą do optymalizacji swoich działań. Możliwość zmniejszenia kosztów operacyjnych przy jednoczesnym utrzymaniu jakości oferowanych usług to bardzo atrakcyjna oferta dla wszystkich europejskich firm szukających rozwiązań zwiększających przewagę konkurencyjną. W tym kontekście Polska ma olbrzymią szansę stać się jednym z wiodących dostawców BPO w Europie. Call Center Poland jest doskonałym przykładem na innowację, konkurencyjność i nieprzerwany poziom wzrostu biznesu.