Badania satysfakcji klientów przez IVR – nowa usługa

Zmiana strategii Call Center Poland i utworzenie departamentów specjalizujących się w określonych usługach szybko przyniosła wymierne efekty. Researcher by Call Center Poland – dział dedykowany do kompleksowej realizacji badań telefonicznych – rozwija się bardzo dynamicznie. Zaplanowany na pierwsze miesiące budżet został już dwukrotnie przekroczony. Tylko w styczniu Researcher pozyskał sześciu nowych Klientów (z branży ubezpieczeniowej, mediów i usługowej), a liczba wywiadów telefonicznych przekroczyła 2,5 tysiąca.

Rozwijany jest również zakres oferowanych usług. Klienci, których projekty obsługiwane są przez Call Center Poland mogą skorzystać z oferty badania satysfakcji klientów przy użyciu Systemu IVR. Badanie to polega na kontakcie zwrotnym z osobami dzwoniącymi na infolinię (których numer telefonu został zidentyfikowany przez centralę Call Center Poland), natychmiast po zakończeniu rozmowy z konsultantem. Po zakończeniu połączenia do losowo wybranych klientów zadzwoni automat (IVR) i przeprowadzi krótką ankietę na temat jakości rozmowy na infolinii.

Archiwum