Zmiana strategii Call Center Poland i utworzenie departamentów specjalizujących się w określonych usługach szybko przyniosła wymierne efekty. Researcher by Call Center Poland – dział dedykowany do kompleksowej realizacji badań telefonicznych – rozwija się bardzo dynamicznie. Zaplanowany na pierwsze miesiące budżet został już dwukrotnie przekroczony. Tylko w styczniu Researcher pozyskał sześciu nowych Klientów (z branży ubezpieczeniowej, mediów i usługowej), a liczba wywiadów telefonicznych przekroczyła 2,5 tysiąca.
Rozwijany jest również zakres oferowanych usług. Klienci, których projekty obsługiwane są przez Call Center Poland mogą skorzystać z oferty badania satysfakcji klientów przy użyciu Systemu IVR. Badanie to polega na kontakcie zwrotnym z osobami dzwoniącymi na infolinię (których numer telefonu został zidentyfikowany przez centralę Call Center Poland), natychmiast po zakończeniu rozmowy z konsultantem. Po zakończeniu połączenia do losowo wybranych klientów zadzwoni automat (IVR) i przeprowadzi krótką ankietę na temat jakości rozmowy na infolinii.
Miły głos automatycznej sekretarki może zadać następujące pytania:
Czy dzwonili Państwo na Infolinię firmy xxx?
Proszę ocenić czas oczekiwania na połączenie z konsultantem?
Czy są Państwo zadowoleni z rozmowy z konsultantem Infolinii xxx?
Czy konsultant w jasny i zrozumiały sposób udzielił wszystkich informacji?
Czy w przypadku, jakichkolwiek pytań związanych z firmą xxx zadzwonią Państwo ponownie na Infolinię?
W celu udzielenia odpowiedzi należy wybrać odpowiednią cyfrę na klawiaturze swojego telefonu.
Ewa Depta, manager działu Researcher, oczekuje zainteresowania ze strony klientów Call Center Poland wykorzystaniem IVR w badaniach. „Badania takie charakteryzuje się pełną anonimowością ankietowanych osób, co znacznie zwiększa jego wiarygodność. Jego atuty to niski koszt oraz możliwość otrzymania opinii klientów tuż po rozmowie z konsultantem. Oczekujemy również, że badania te przyczynią się do utrzymania wysokiej jakości obsługi przez telefon” – dodaje.
Researcher by Call Center Poland to zespół ekspertów specjalizujących się w badaniach z obszaru obsługi Klienta i sprzedaży. Oferta działu Researcher by Call Center Poland skierowana jest do agencji badawczych i firm dysponujących średnimi i małymi budżetami przeznaczonymi na badania. Specjalizacja to badania dla branż: motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej, FMCG, AGD / RTV.