Przedświąteczna gorączka

Rozpoczął się okres wzmożonego działania Call Center Poland. Firma rozpoczyna nowe projekty dla kilku klientów. Między innymi rozpoczęła współpracę z agencją EURO RSCG Marketing House w zakresie wsparcia loterii promocyjnej organizowanej dla jednego z jej klientów.

Do klientów Call Center Poland dołączył również NIKON. Konsultanci CALL CENTER POLAND są odpowiedzialni za udzielanie wyczerpujących informacji o produktach oraz za przekazywanie dzwoniącym informacji o statusie naprawy ich aparatów.

Call Center Poland realizuje również kolejny projekt dla jednego z największych dystrybutorów alkoholi na świecie Diageo Polska. Obecnie trwa bardzo atrakcyjna świąteczna promocja umożliwiająca potencjalnym klientom indywidualnym i firmom zakup produktów po preferencyjnych cenach. Zadaniem konsultantów telefonicznych jest obsługa zamówień składanych za pośrednictwem infolinii, kontakt z hurtowniami w danym regionie i ustalanie warunków i terminu dostawy.

Archiwum