Rozpoczął się okres wzmożonego działania Call Center Poland. Firma rozpoczyna nowe projekty dla kilku klientów. Między innymi rozpoczęła współpracę z agencją EURO RSCG Marketing House w zakresie wsparcia loterii promocyjnej organizowanej dla jednego z jej klientów.
Do klientów Call Center Poland dołączył również NIKON. Konsultanci CALL CENTER POLAND są odpowiedzialni za udzielanie wyczerpujących informacji o produktach oraz za przekazywanie dzwoniącym informacji o statusie naprawy ich aparatów.
Call Center Poland realizuje również kolejny projekt dla jednego z największych dystrybutorów alkoholi na świecie Diageo Polska. Obecnie trwa bardzo atrakcyjna świąteczna promocja umożliwiająca potencjalnym klientom indywidualnym i firmom zakup produktów po preferencyjnych cenach. Zadaniem konsultantów telefonicznych jest obsługa zamówień składanych za pośrednictwem infolinii, kontakt z hurtowniami w danym regionie i ustalanie warunków i terminu dostawy.
Działające od dwóch lat wielojęzyczne call center zdobywa nowych klientów. Właśnie po miesiącu przygotowań rozpoczął się projekt w kilku językach dla jednej z największych na świecie firm w branży motoryzacyjnej. Call Center Poland obsługuje system rezerwacji i obsługi klienta.
Ten rok był wyjątkowo udany dla Call Center Poland. Firma znacząco rozwinęła swoją działalność, poszerzając gamę specjalistycznych usług (Effective Direct Sales, PharmaSolutions, Help desk I i II poziomu) oraz rynek zleceń (oprócz rynków niemieckojęzycznych) o klientów z Wielkiej Brytanii i U SA.
Przewiduje się, ze przychody firmy w stosunku do roku 2003 wzrosną o ponad 50%, co stawia firmę na pierwszym miejscu pod względem najbardziej dynamicznie rozwijających się firm na polskim rynku.