Raporty on line w Call Center Poland

Rozbudowaliśmy udostępnioną w lipcu 2003 roku szybką i wygodną platformę wymiany informacji pomiędzy contact center a naszymi klientami.

Wykorzystanie nowoczesnych technologii internetowych sprawia, że z systemu można korzystać w dowolnym miejscu i dowolnym czasie. Dzięki temu klienci Call Center mają możliwość śledzenia wyników prowadzonych kampanii w czasie rzeczywistym oraz częstego pobierania raportów i zestawień zawierających najbardziej aktualne informacje. Wystarczy określić interesujący okres oraz wybrać typ raportu, aby wygenerować listę prospektów, którzy chcą umówić się na spotkanie z handlowcem, otrzymać bieżące informacje o tym, jak postępuje sprzedaż produktu, czy też w których godzinach najłatwiej dodzwonić się do klientów.

Podczas tworzenia systemu zadbano w dużym stopniu o jego bezpieczeństwo.

Połączenie pomiędzy użytkownikiem aplikacji a serwerem umieszczonym w Call Center jest szyfrowane. Dostęp do aplikacji zabezpieczony jest za pomocą systemu haseł. Użytkownicy systemu dopisywani są do dowolnie zdefiniowanych grup. Daje to możliwość definiowania, kto powinien mieć dostęp do danych finansowych na temat kampanii, a kto może przeglądać raporty zawierające informacje o statystykach połączeń z infolinią.

Archiwum