Contact center Mikołaja

Firma Webtel przygotowała oryginalną akcję świąteczną dla Call Center Poland. Akcja polegała na wykorzystaniu różnych kanałów elektronicznej komunikacji bezpośredniej w procesie dostarczania przesyłki, czyli prezentu gwiazdkowego!
Pierwszy etap akcji polegał na wysłaniu SMS’a do Klientów Call Center Poland. Był to rodzaj teasera z zachętą do zajrzenia nazajutrz do skrzynki e-mail. Następnego dnia uprzedzone osoby otrzymywały e-mail z życzeniami i linkiem do formularza Call Me Back / Call Me Later. Jest to aplikacja WWW umożliwiająca użytkownikowi wpisanie swoich danych oraz terminu, w którym chciałby, żeby do niego zatelefonowano. W odpowiednim czasie zlecenie pojawia się na monitorze operatora, który dzwoni do zainteresowanej osoby. W ten sposób operatorzy umawiali się z Klientami na miejsce i czas odbioru prezentu.

Zabawa świąteczna wciągnęła większość Klientów Call Center Poland, pokazując, że zaoferowanie interakcji jest skuteczną metodą nawiązania kontaktu.

Archiwum