Firma Optimus rozpoczęła w listopadzie promocję zestawów komputerowych pod marką ONET. Klienci mogą składać zapytania i zamówienia poprzez dwa kanały komunikacji.
Pierwszym jest infolinia (numer ulgowy 0801 603 803) promowana w spotach telewizyjnych i w internecie), prowadzona przez Call Center Poland . Operatorzy obsługujący infolinię wprowadzają on-line zamówienia i zapytania Klientów – tworzona jest baza kontaktów i informacji o preferencjach klientów Optimusa. Równolegle Operatorzy mają wgląd do wirtualnego sklepu Optimusa, do kalkulatora kredytowego (można bowiem zakupić sprzęt na raty) i Encyklopedii Onet.pl. Drugim kanałem komunikacji jest formularz w wirtualnym sklepie Optimusa na stronach sklep.optimus.pl.
Oparta na kontakcie internetowym i telefonicznym sprzedaż realizowana jest metodą wysyłkową. Operatorzy Call Center Poland przełączają na infolinię firmy kredytowej Klientów zainteresowanych sprzedażą ratalną. Trwają rozmowy na temat możliwości wykorzystania w powyższej sprzedaży dodatkowych narzędzi z całego zakresu oferowanego przez Call Center Poland specjalizującej się w wielokanałowej obsłudze klienta na zlecenie.