Partnerstwo Call Center Poland i Inteligo Financial Services

Partnerstwo Call Center Poland i Inteligo Financial Services rozwija się. Call Center Poland   i Inteligo Financial Services rozszerzyły dotychczasowy zakres współpracy. Od 1 października, poza obsługą telefoniczną Klientów Inteligo, Call Center Poland zajmuje się również sprzedażą bezpośrednią kont Inteligo w przedsiębiorstwach. Agenci Call Center Poland  , którzy doskonale znają ofertę konta Inteligo, będą prowadzić prezentacje produktów i usług Inteligo w siedzibach zainteresowanych firm.

Konto Inteligo to wygodne i nowoczesne usługi finansowe dla klientów indywidualnych i małych firm. Oprocentowanie konta Inteligo jest jednym z najwyższych na rynku i wynosi obecnie efektywnie 14,20% (wg stopy nominalnej 13,35%). Klienci Inteligo mają całodobowy dostęp do swoich kont przez pięć praktycznych dróg dostępu: internet (www.inteligo.pl), e-mail, telefon komórkowy (w tym SMS i WAP), telefon stacjonarny (konsultanci i serwis automatyczny 0 800 121 121) i bankomaty. Dodatkowo, każdy z Klientów Inteligo otrzymuje bezpłatnie międzynarodową kartę płatniczą Inteligo Vi  Electron, która umożliwia również dokonywanie płatności w Internecie.

Archiwum