
Inwestujemy w rozwój warszawskiego działu multilingual, wzmacniamy jego struktury i wciąż planujemy nowe działania. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie klientów zagranicznych, którzy decydują się przenosić swoje procesy do naszego kraju. To właśnie dlatego poszukujemy nowych osób na stanowisko TEAM LEADER.
Jako Team Leader będziesz:
-
realizował cele biznesowe
-
zarządzał oraz motywował zespół
-
rozwijał współpracę z Kontrahentami
-
raportował wyniki zespołu
-
współpracował z innymi działami firmy
-
utrzymywał wysoką jakość usług na projekcie
Oczekujemy od Ciebie:
-
znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
-
wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
-
zdyscyplinowania i ukierunkowana na realizację celów
-
umiejętności pracy w zespole i zarządzania nim
-
entuzjazmu i motywacji innych
-
doświadczenia w kierowaniu zespołem (mile widziane w branży call center)
W zamian oferujemy:
-
rozwój zawodowy w call center z 20-letnim doświadczeniem na rynku
-
atrakcyjny system wynagrodzeń
-
możliwość samorealizacji oraz wdrażania własnych pomysłów i koncepcji
-
współpracę z profesjonalnym i zgranym zespołem
-
stałe podnoszenie kwalifikacji i rozwój
-
narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon
-
dostęp do prywatnej opieki medycznej