
Telefoniczny Opiekun Klienta - branża bankowa Rzeszów
Studiujesz lub właśnie zostałeś/aś absolwentem kierunków bankowość lub ekonomia? Nie masz lub masz niewielką praktykę zawodową? U nas gwarancję doświadczenia w finansach masz jak w banku!
Jako Telefoniczny Opiekun Klienta będziesz:
- brać udział w prostym, ale ambitnym i ciekawym projekcie dla jednego z największych banków w Polsce
- utrwalać pozytywne relacje ze stałymi klientami banku
- prezentować oferty i usługi dopasowane do potrzeb i konkretnych zachowań klientów banku (gorące leady)
- informować o produktach finansowych (kredyty odnawialne, gotówkowe, karty kredytowe etc.)
Oczekujemy od Ciebie:
- zaangażowania i poważnego podejścia do tematu pracy dla klienta z branży bankowej
- motywacji i entuzjazmu do realizowania zadań
- chęci do rozwijania swoich umiejętności i zdobywania nowych
- łatwości nawiązywania kontaktów z klientami
- zrozumienia dla potrzeb i oczekiwań klienta
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę
- przygotowanie do roli Konsultanta Telefonicznego (swoje predyspozycje będziesz rozwijał na szkoleniach i coachingach) i 6 dni płatnego szkolenia na start
- pracę dla jednego z największych i najbardziej nowoczesnych banków w Polsce – lidera rozwiązań bankowości elektronicznej
- współpracę ze stałymi, zaufanymi klientami banku
- możliwość inwestycji w swoje kierunkowe doświadczenie zawodowe – pracując poznasz nowoczesne narzędzia, produkty i usługi bankowe.
- rozwijanie Twoich umiejętności negocjacji i profesjonalnej obsługi klienta
- stałe zajęcie, które pozwoli Ci na idealny work-life balance
- pracę w zespole fajnych i zgranych ze sobą ludzi – lubimy, cenimy i szanujemy siebie nawzajem
- stałe stawki godzinowe i atrakcyjne prowizje za własne sukcesy
- indywidualny grafik współpracy (możliwość łączenia pracy i studiów!)
Nie czekaj dłużej, aplikuj już teraz