I etap konkursu Telemarketer Roku 2014

Miło nam poinformować, iż do kolejnego etapu konkursu Telemarketer Roku 2014 została zakwalifikowana nasza konsultantka Maria Podgórzak w kategorii Sprzedaż Inbound. Serdecznie gratulujemy.

Poniżej komunikat jury konkursu

Po pięciu tygodniach wytężonej pracy i przesłuchaniu ponad pięciu tysięcy minut rozmów, zgłoszonych w sześciu kategoriach konkursowych tj: sprzedaż inbound; sprzedaż outbound; obsługa klienta; windykacja, inne projekty. Jury zakończyło prace w ramach pierwszego etapu konkursu, który w finale wyłoni najlepszych w Polsce, Telemarketerów Roku 2014.

W tym roku otrzymaliśmy ponad 50% więcej zgłoszeń niż w roku ubiegłym. Mimo tego, dzięki zwiększonemu składowi jury, prace przebiegły bardzo sprawnie. – podkreśla Urszula Zarańska, przewodnicząca jury. Łącznie zostało odsłuchanych 540 rozmów, każda rozmowa była oceniana niezależnie przez minimum dwóch członków jury. W nielicznych przypadkach, w których wartości nadanej przez jurorów punktacji istotnie się różniły, przeprowadzaliśmy ponowne odsłuchy i weryfikację ocen dla zapewnienia proporcjonalności stosowanych kryteriów. Do kolejnego etapu zakwalifikowały się osoby, których rozmowy zostały ocenione najwyżej w danej kategorii, a ich wynik był wyższy niż średnia uzyskana w grupie.

Znacząco wyższa liczba zgłoszeń, niż w roku ubiegłym świadczy o popularności konkursu Telemarketer Roku, a także rosnącej świadomości, że jakość prowadzonych kampanii staje się coraz ważniejszym wskaźnikiem konkurencyjności na rynku call center. – dodaje Urszula Zarańska, przewodnicząca jury. Cieszy fakt, że w tym roku poza firmami, które zgłosiły uczestników po raz pierwszy, wiele firm ponownie zdecydowało się na udział w konkursie, włączając go tym samym do stałego systemu motywacyjnego dla swoich pracowników.
Gratulujemy wszystkim półfinalistom, z którymi spotkamy się w dniach 11 – 13 czerwca br., w siedziby Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, podczas drugiego etapu konkursu. Jednocześnie już dzisiaj zapraszamy wszystkich uczestników oraz przedstawicieli firm, do udziału w gali wręczenia nagród, która odbędzie się 26 czerwca 2014 (Fabryka Trzciny w Warszawie), podczas 9 finału, najważniejszego konkursu marketingu bezpośredniego w Polsce, Golden Arrow.

Archiwum