Call Center Poland dla Polskiej Grupy Dealerów

Call Center Poland zrealizowała kolejny projekt dla największej polskiej grupy dealerskiej PGD. Przedmiotem współpracy były badania telefoniczne dotyczące procesu zakupowego oraz poziomu zadowolenia klientów odwiedzających salony Polskiej Grupy Dealerów.

Doświadczenie Call Center Poland w realizacji projektów badawczych zaowocowało przygotowaniem dla klienta ankiety, dzięki której respondenci bardzo chętnie dzielili się swoimi opiniami i uwagamizwiązanymi w zakupem auta. PDG pozyskała cenne dane związane z preferencjami i oczekiwaniami klientow. Istotnym elementem były informacje marketingowe dotyczące świadomości marki PGD.

Call Center Poland współpracuje z PGD od 2001 roku. Wprowadzony przez grupę kodeks etyczny i wartości, jakimi się kieruje znajduje swoje odzwierciedlenie w działaniach na rzecz klientów. Call Center Poland – poprzez akcje do różnych grup docelowych wspiera PGD w budowaniu długotrwałych relacji z klientami. Działania  konsultantów obejmują zarówno generowanie leadow sprzedażowych (zapraszanie do salonów osób zainteresowanych wymianą samochodu), jak i zbieranie opinii i uwag, które  stanowią podstawę nieustannych usprawnień obsługi.

Dzięki pro klienckim zachowaniom Grupa PGD to pierwsza i największa polska grupa dealerska; jest niekwestionowanym liderem TOP 50 polskich dealerów i najwyżej sklasyfikowanym polskim dealerem na europejskiej liście AutBiz.