Marcin Kuźma zarządzającym działem Multilingual by Call Center Poland

Marcin Kuźma awansował na stanowisko zarządzającego działem Multilingual by Call Center Poland. Do jego zadań będzie należało m.in.  zarządzanie zespołem oraz koordynacja i wsparcie merytoryczne w ramach prowadzonych projektów wielojęzycznych, poszerzanie współpracy z istniejącymi klientami  i  rozwój biznesu.

Wybór zarządzającego działem usług obcojęzycznych odbył się w drodze konkursu wewnętrznego. – „ Rekrutacja wewnętrzna daje możliwość poznania pracowników z zupełnie innej strony, a nawet odkrycia nie zauważonych wcześniej talentów –  powiedziała Małgorzata Walczak – kierownik HR. Decydując się na rekrutację wewnętrzną mieliśmy świadomość, że szukamy osoby z predyspozycjami, a niekoniecznie gotowymi kompetencjami, ale jednocześnie nastawionej na rozwój. Jednocześnie chcemy promować w organizacji trend „Możliwości budowania i kształtowania swojej kariery”.  Marcin to doskonały przykład sukcesywnej i sumiennej pracy od stanowiska konsultanta do managera. Bardzo dobry przykład dla wszystkich pracowników, na każdym szczeblu naszej organizacji”

Marcin Kuźma ukończył studia na wydziale Ekonomii w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej. W ramach stypendium i europejskiego programu LLP Erasmus przez rok studiował  w austriackiej uczelni wyższej Fachhochschule Salzburg – University of Applied Science. Wcześniej spędził rok w Australii, gdzie  uczęszczał  na kurs  języka angielskiego, pracował  oraz podróżował. To znakomicie wpłynęło na znajomość  języka, doświadczyło go życiowo oraz w dużej mierze ukształtowało jego osobowość. Studiował tez  na Uczelni Vistula na wydziale ekonomii, również w języku angielskim.

Archiwum