SMB wybrało jury Złotej Słuchawki

Jury konkursu na Telemarketera Roku zaczyna obrady. SMB wybrało jury Nagrody Specjalnej „Złota Słuchawka” – informacja prasowa SMB. Zakończył się etap przyjmowania zgłoszeń do Konkursu na Telemarketera Roku, który jest organizowany już po raz 4. przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

W poprzedniej edycji organizatorzy otrzymali 122 kandydatur w 5 kategoriach. W tym roku w 6 kategoriach (dołączono kategorię „Inne” – rozmowy nie mieszczące się w pozostałych kategoriach) otrzymano łącznie 114 zgłoszeń. Najwięcej w kategorii „telesprzedaż”. Jak co roku konkurs cieszy się największą popularnością w branży bankowej oraz wśród  usługowych call centers.

Rada Programowa  konkursu wybrała także jury Nagrody Specjalnej „Złota Słuchawka”. Kategoria ta obejmuje wszelkie działania z zakresu komunikacji marketingowej, przy realizacji których używany jest telefon.  W jury znaleźli się wieloletni, doświadczeni eksperci rynku call center, przedstawiciele firm doradczych, firm usługowych i wewnętrznych call centers.

Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 31 maja br.  Warto zaznaczyć, ze  zwycięzca „Złotej Słuchawki” otrzymuje automatycznie przyznawaną corocznie przez ECCCO (European Confederation of Call Center Organisation, do której należy SMB) nagrodę europejską dla najlepszego projektu w danym kraju członkowskim.

Zwycięzców w Konkursach Telemarketer  Roku i Złota Słuchawka poznamy na gali konkursu Golden Arrow, który odbędzie się w dniu 26 czerwca br., Klubie Capitol W Warszawie.

Jury Nagrody Specjalnej „Złota Słuchawka” 

Katarzyna Swatowska – Przewodnicząca jury, ekspert komunikacji marketingowej w branży call center,  szefowa Grupy Call Center w SMB. Manager z bogatą praktyką – w zakresie zarządzania działami PR, sponsoringu i marketingu bezpośredniego, zespołami obsługi klienta – zdobytą na polskim i międzynarodowym rynku. Od 1996 roku związana z rynkiem call center.  Przez 10 lat zarządzała komunikacją marketingową w spółkach Call Center Poland i ContactPoint.   Od wielu lat specjalizuje się w dziedzinie komunikacji interaktywnej poprzez nowe media i nowe technologie. Jej pasją są wszelkie działania marketingowe i PR prowadzone w celu edukacji konsumentów i firm na temat obsługi klienta: promocja dobrych i walka ze złymi praktykami w tej dziedzinie.

Joanna Rada – Dyrektor Obszaru Contact Center w arvato Bertelsmann. Z koncernem Bertelsmann jest związana od roku 1998, a od 2004 buduje i zarządza Obszarem Contact Center arvato, który liczy obecnie ok. 1500 pracowników i obsługuje klientów w 14 językach z 5 lokalizacji w Polsce w zakresie usług typu BPO, „customer service”, back office i telesprzedaży. Absolwentka UAM w Poznaniu i Uniwersytetu Viadrina (MBA). Mówi biegle po angielsku i niemiecku.

Agata Syrek- Palczewska – dyrektor zarządzania procesami contact center  w strukturach PZU S.A. / PZU Życie. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Od 15 lat związana z branżą call/contact center. Karierę zawodową rozpoczęła w Call Center Poland, gdzie pełniła między innymi  obowiązki dyrektora jednego z kluczowych projektów obejmującego proces pozyskania Klientów, obsługi istniejących oraz innych usług wspierających struktury zleceniodawcy. Następnie  jako Dyrektor Operacyjny w ContactPoint  była odpowiedzialna za realizację projektów oraz budowanie procedur funkcjonowania firmy i jej polityki personalnej. Doświadczenie zdobywała również w wewnętrznych call centers w Telekomunikacji Polskiej, gdzie pełniła funkcję Kierownika Wydziału Centrum Kampanii Telefonicznych odpowiedzialnego za telefoniczną sprzedaż usług firmy. Od 2005 roku zatrudniona w PZU SA / PZU Życie,  gdzie początkowo zajmowała się nadzorem nad projektami contact center PZU, a obecnie   odpowiada za rozwój nowych usług świadczonych dla Klientów PZU w kanałach zdalnych.

Edwin Izydorczyk – Kierownik Projektów Holicon – należy do kadry zarządzającej Holicon. Od grudnia 2007 pełni funkcję Kierownika Projektów. Odpowiada za kompleksową obsługę klientów Holicon. Posiada ponad czteroletnie doświadczenie w przygotowaniu i wdrażaniu licznych projektów z obszaru call i contact center oraz w zarządzaniu zespołami konsultantów. Obszary specjalizacji: zarządzanie projektami – na każdym etapie procesu: od fazy negocjacji i start-upu po etap realizacji.

Beata Nawrat – Databroker –  Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży,  Direct Point – Partner. Od prawie 15 lat związana  z branżą call center i  direct marketingu. Kolejne doświadczenia  zdobywane   w Axel Springer Kontakt  (aktualnie Data Contact),  Arteria (Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży),  Call Connect (Prezes Zarządu) – jednej ze spółek działających w obszarze Call Center w Internet Group. Aktualnie odpowiada za obszar business development, sprzedaż i działania marketingowe  w databroker.  Od 15 lat doradza firmom w zakresie wykorzystania w komunikacji marketingowej narzędzi direct marketingowych, nowych technologii komunikacyjnych, call center.

Sławomir Rawa – ekspert niezależny. Profesjonalista w dziedzinie komunikacji z użyciem narzędzi marketingu zintegrowanego m.in. z wykorzystaniem infolinii, kampanii outbound, generowania leadów (np. poprzez newslettery, Adwords/SEO, Telemarketing, Social Media, sieci afiliacyjne), direct mailingu oraz innowacyjnych kampanii łączących różne media z siłami sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów oraz budowaniu baz danych osób zainteresowanych ofertą firm i organizacji z różnych branż. Autor wielu innowacyjnych projektów, praktyk i doradca strategiczny uznanych firm w w/w obszarach. Stypendysta i absolwent Hogeschool Brabant w Bredzie (Holandia) oraz Akademii Leona Koźmińskiego.

Piotr Skrzypczak – Dyrektor Departamentu Kompleksowej Obsługi Klienta Polkomtel. Posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu projektami związanymi z opracowywaniem i wdrażaniem programów pro-lojalnościowej obsługi Klienta uprzednio w Departamencie Sprzedaży Telemarketingowej obecnie w Departamencie Kompleksowej Obsługi Klienta Polkomtel  na stanowisku Dyrektora. Ponadto nadzoruje realizację projektów rozwojowych – inicjowania, optymalizacji oraz wdrażania zmian w procesach dotyczących funkcjonowania sprzedaży i utrzymania Klienta. Z sukcesem opracował i zrealizował w sieci Plus metodę redukcji churn przy jednoczesnym zapewnieniu satysfakcji oraz przyjaznej obsłudze Klienta – nadmienić należy wzrost satysfakcji Klientów w zakresie call center. Specjalizuje się w prowadzeniu złożonych przedsięwzięć tj. projektów rozwoju procesów funkcjonalności Sklepu Internetowego, uruchomienie nowego procesu sprzedaży multikanałowej w Polkomtel.

Archiwum