Nowe struktury w Call Center Poland

Po działach dedykowanych branży finansowej (FinanceDirect), farmaceutycznej (PharmaSolution), badaniom (Researcher), usługom wielojęzycznym (multilingual) i obsłudze programów lojalnościowych (CustomerLoyalty), w Call Center Poland powstaje nowy dział  – Debt Collection by Call Center Poland –  który będzie świadczył usługi windykacji należności poprzez wszystkie kanały contact center.

„ Powstanie działu Debt Collection  jest wynikiem dużego zapotrzebowania rynku na usługi windykacyjne. Popyt na windykację jest skutkiem globalnego kryzysu gospodarczego, który spowodował zatory płatnicze także w wielu spółkach na polskim rynku. Spowolnienie gospodarcze niewątpliwie wpłynęło na pojawienie się nowego rynku: rynku usług windykacyjnych na wielką skalę. Usługi takie świadczyliśmy od dawna, natomiast obecnie istnieje potrzeba uporządkowania tej działalności w dedykowanym zespole kompetentnych ekspertów tej branży.” – powiedział Andrzej Rezler, Prezes Zarządu Call Center Poland.

Dyrektorem tego działu został Wojciech Lasoń.

Archiwum