Po działach dedykowanych branży finansowej (FinanceDirect), farmaceutycznej (PharmaSolution), badaniom (Researcher), usługom wielojęzycznym (multilingual) i obsłudze programów lojalnościowych (CustomerLoyalty), w Call Center Poland powstaje nowy dział – Debt Collection by Call Center Poland – który będzie świadczył usługi windykacji należności poprzez wszystkie kanały contact center.
„ Powstanie działu Debt Collection jest wynikiem dużego zapotrzebowania rynku na usługi windykacyjne. Popyt na windykację jest skutkiem globalnego kryzysu gospodarczego, który spowodował zatory płatnicze także w wielu spółkach na polskim rynku. Spowolnienie gospodarcze niewątpliwie wpłynęło na pojawienie się nowego rynku: rynku usług windykacyjnych na wielką skalę. Usługi takie świadczyliśmy od dawna, natomiast obecnie istnieje potrzeba uporządkowania tej działalności w dedykowanym zespole kompetentnych ekspertów tej branży.” – powiedział Andrzej Rezler, Prezes Zarządu Call Center Poland.
Dyrektorem tego działu został Wojciech Lasoń.
Jest on absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, a swoją działalność w obszarze windykacji rozpoczął 10 lat temu w firmie Provident Polska. Swoje doświadczenie budował w takich firmach jak Euler Hermes, Coface Poland Credit Management Services i Coface Austria Kreditversicherung. Jest ekspertem w zakresie dochodzenia należności w bezpośrednich negocjacjach i skutecznym mediatorem gospodarczym. W Call Center Poland odpowiedzialny jest za rozwój nowej struktury Debt Collection, jej działalność operacyjną oraz ekspansję związaną m.in. z pozyskiwaniem nowych klientów.