Stwórz swoje Volvo

W dwumiesięcznej kampanii Volvo Auto Polska promuje model V50.
Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową, której celem jest prezentacja modelu V50. Działania o charakterze produktowym potrwają do końca listopada br. Podstawowe media wykorzystane w kampanii to: prasa, internet, radio i marketing bezpośredni. Celem akcji jest zbudowanie świadomości modelu Volvo V50 wśród dotychczasowej grupy docelowej V501, w szczególności wśród tych konsumentów, którzy szukają samochodów z segmentu premium ściśle odpowiadających na ich potrzeby. Kampania „Stwórz swoje Volvo V50” wskazuje konsumentom na możliwość samodzielnego stworzenia samochodu Volvo wyposażonego tylko w rozwiązania interesujące dla klientów. Layouty reklamowe pojawią się w wybranych dziennikach i tygodnikach opinii, takich jak: „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Polska”, „Puls Biznesu”, „Polityka”, „Forum” i „Wprost”. Spoty radiowe emitowane są w RMF Classic, Tok FM, RMF FM i Chilli Zet. Strony internetowe, na których pojawia się kampania Volvo Auto Polska, to m.in.:Gazeta.pl, Onet – Moto, Interia – Biznes, Lex.com.pl, Gazetaprawna.pl, Money.pl, Rzeczpospolita.pl – Prawo.
Kreację reklam przygotowała agencja Brainshop U-Boot, kreacją internetową zajęła się agencja K2 Internet. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy Mindshare. Działaniami direct marketing zajęły się Euro RSCG Marketing House oraz  Call Center Poland  SA. Za komunikację public relations odpowiada Euro RSCG Sensors.

Archiwum