Call Center Poland (spółka zależna Internet Group) podjęła współpracę z Wydawnictwem Naukowym Semper w ramach patronatu medialnego nad książką omawiającą sposoby komunikacji językowej konsultantów telefonicznych i klientów call center – „W czym mogę pomóc? Zachowania komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center”. Jest to praca zbiorowa pod redakcją naukową Krzysztofa Kaszewskiego i Grzegorza Ptaszka.
Polecamy tę książkę nie tylko trenerom call center, ale także i konsultantom, handlowcom, copywriterom, specjalistom PRu oraz tym wszystkim, którym nie jest obojętną kultura komunikacji międzyludzkiej, w tym rozmowy przez telefon – mówi Katarzyna Swatowska, Dyrektor Marketingu i PR w Call Center Poland SA.
Wydawnictwo Naukowe Semper od 1991 roku wydaje książki ze wszystkich dziedzin nauki i czasopisma naukowe. Specjalizuje się w monografiach oraz trudnych publikacjach w różnych językach, m.in. rozprawy habilitacyjne, bibliografie, słowniki specjalistyczne, materiały źródłowe, materiały z badań eksperymentalnych. Wydaje również podręczniki akademickie.
Call center to stosunkowo nowe w Polsce zjawisko marketingowe i komunikacyjne, które zrewolucjonizowało kontakt firmy z klientem. Monografia „W czym mogę pomóc? Zachowania komunikacyjnojęzykowe konsultantów i klientów call center” zawiera analizy rozmów telefonicznych zarejestrowanych na infoliniach Grupy PZU SA. W centrum uwagi autorów poszczególnych artykułów znajdują się m.in. stosowane przez konsultantów i klientów środki językowe, akty mowy, strategie komunikacyjne – oraz ich skuteczność.
Obok Call Center Poland patronat nad książką objęli: portal rynku wydawniczego „Wydawca” oraz kwartalnik „Kultura Współczesna”.