Call Center Poland tworzy nowatorskie pakiety usług Contact Center, łączące usługi call center i marketingowe. Jest to pierwszy etap procesu integracji oferty spółek należących do holdingu Internet Group.
Integracja usług pozwoli połączyć działania wizerunkowe i sprzedażowe w Internecie w celu gromadzenia informacji o potencjalnych klientach, a następnie zastosować tę wiedzę w pracy sprzedażowej call center.
Dla kontrahentów ta integracja oznacza jedną, spójną strategię, jedno kompleksowe rozwiązanie i niższe koszty reklamy, marketingu i sprzedaży. Dzięki włączeniu w działania operacyjne Internet Group, tradycyjna oferta call center zyskała szerokie wsparcie marketingowe z wykorzystaniem nowych mediów i niestandardowych nośników reklamy.
Jesienią Call Center Poland wprowadzi na rynek nowoczesne pakiety usług stworzone w oparciu o ofertę Grupy. Przykładem może być pakiet połączenia usług call center z gromadzeniem danych i informacji o potencjalnych klientach za pośrednictwem reklamy afiliacyjnej. Wyświetlane na sprecyzowanych przez klienta stronach www reklamy generują pierwszy kontakt z klientem docelowym, gromadzą dane klienta i informacje o jego preferencjach i zachowaniach w sieci. Dane te trafiają następnie do call center, które realizuje sprzedaż.
Dzięki temu nasz klient otrzymuje nowoczesną reklamę w internecie, rozliczaną za efekt, pozwalającą na precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, oraz – co równie ważne – doskonałą bazę klientów, zawierająca nie tylko określone przez reklamodawcę dane statystyczne, ale także dane dotyczące zachowań jego grupy docelowej w Internecie: odwiedzanych stron, sposobów nawigacji etc. Pozwala to na zbudowanie dokładnej unikalnej bazy danych. – wyjaśnia Katarzyna Swatowska, Dyrektor Marketingu i PR Internet Group.
Integracja usług call center z marketingowymi i reklamowymi to nie pierwsza innowacja Call Center Poland. Spółka od lat jest prekursorem rozwiązań, które z czasem stają się rynkowym standardem. Jako pierwsza zintegrowała telefon z Internetem, wprowadziła model elastycznej współpracy z klientem oraz rozliczanie za efekt w sprzedaży. Jako pierwsza zaczęła świadczyć usługi na rynki zachodnie (multilingual call center) i stworzyła specjalistyczne działy współpracujące z określonymi branżami (farmaceutyczna i finansowa) i wykonujące usługi określonego typu (badania CATI, obsługa programów lojalnościowych).
Platforma call center spółki giełdowej Internet Group składa się z 3 spółek, w tym największej w Polsce Call Center Poland. W pierwszym półroczu przychody platformy przekroczyły 34 mln zł. Przychody samej Call Center Poland wzrosły w ubiegłym półroczu o 23% (r/r). Dynamika wzrostu CCP jest prawie dwukrotnie wyższa od dynamiki polskiego rynku usług call center, która, wg Datamonitor wynosi 14%.