Innowacyjne pakiety call center i marketingowe

Call Center Poland tworzy nowatorskie pakiety usług Contact Center, łączące usługi call center i marketingowe. Jest to pierwszy etap procesu integracji oferty spółek należących do holdingu Internet Group.

Integracja usług pozwoli połączyć działania wizerunkowe i sprzedażowe w Internecie w celu gromadzenia informacji o potencjalnych klientach, a następnie zastosować tę wiedzę w pracy sprzedażowej call center.

Dla kontrahentów ta integracja oznacza jedną, spójną strategię, jedno kompleksowe rozwiązanie i niższe koszty reklamy, marketingu i sprzedaży. Dzięki włączeniu w działania operacyjne Internet Group, tradycyjna oferta call center zyskała szerokie wsparcie marketingowe z wykorzystaniem nowych mediów i niestandardowych nośników reklamy.

Jesienią Call Center Poland wprowadzi na rynek nowoczesne pakiety usług stworzone w oparciu o ofertę Grupy. Przykładem może być pakiet połączenia usług call center z gromadzeniem danych i informacji o potencjalnych klientach za pośrednictwem reklamy afiliacyjnej. Wyświetlane na sprecyzowanych przez klienta stronach www reklamy generują pierwszy kontakt z klientem docelowym,  gromadzą dane klienta i informacje o jego preferencjach i zachowaniach w sieci. Dane te trafiają następnie do call center, które realizuje sprzedaż.

Archiwum