W dniu 18 września 2008 podczas oficjalnej gali IT Resellera, odbyło się wręczenie nagrody za najlepszy program Partnerski. Program „Toshiba Dream Team” otrzymał wyróżnienie.
Innowacyjny i kompleksowy program partnerski został opracowany przez CustomerLoyalty by Call Center Poland. Program trwa od 1 kwietnia 2007 roku. Rolą CustomerLoyalty by CCP było kompleksowe przygotowanie programu – od założeń do realizacji. Dział Programów Lojalnościowych pod kierunkiem Joanny Papużyńskiej przygotował platformę informatyczną do obsługi narzędzi programu i baz danych, przy współpracy z agencją powstała kreacja materiałów informacyjnych dla uczestników.
Obecnie Call Center Poland czuwa nad prawidłowym zarządzaniem programem i komunikacją z uczestnikami, zajmuje się opracowaniem katalogu nagród i ich wysyłką do uczestników. Firma Toshiba, zadowolona ze współpracy z CCP, w tym roku objęła programem także rynek czeski i obsługę na tym rynku także powierzyła CustomerLoyalty.
Program Toshiba Dream Team jest w czołówce porgramów partnerskich wg IT Resellera od początku swojego istnienia. W ubiegłym roku otrzymał nagrodę główną jako najlepszy w branży.