W sierpniu 2008 mija 10 lat współpracy Call Center Poland z wydawnictwem Dr. Josef Raabe. Początkowo współpraca ta opierała się na nieregularnych kampaniach sprzedażowych wydawnictw szkolnych, prowadzonych kilka razy w roku. Od 2002 projekty prowadzone są cyklicznie w trakcie całego roku szkolnego, a w tym roku kampanie trwają również w okresie wakacyjnym.
Wydawnictwo Raabe działa w Polsce od 1997 roku. Kieruje swoje publikacje do różnych grup zawodowych, dostarczając im praktyczne informacje, konkretne rozwiązania problemów oraz specjalistyczną wiedzę. Głównym kanałem sprzedaży jest call center.
Call Center Poland współpracuje z Raabe prawie od początku jego działalności na naszym rodzimym rynku. Realizuje kampanie sprzedażowe prenumerat wymiennokartkowych poradników w formie segregatorów.
W ostatnim czasie projekty obejmują też sprzedaż czasopism skierowanych do nauczycieli oraz miesięczników opartych na prenumeracie. Ponadto CCP prowadzi także projekty windykacyjne – konsultanci weryfikują, czy klient, do którego został wysłany poradnik, podjął decyzję o jego zakupie, czy o odesłaniu go do wydawcy.
W roku szkolnym Call Center Poland realizuje miesięcznie bazy o wielkości około 100 – 120 tys. rekordów. Z projektem Raabe związana jest od lat stała grupa kilkudziesięciu konsultantów telefonicznych. Okres ten pozwolił na wypracowanie efektywnego modelu współpracy i wymiany doświadczeń biznesowych, który przyczynia się do wzrostu zaufania i efektywności, i jest satysfakcjonujący dla obu stron.