Rafał Dywan, Prezes Zarządu Call Center Poland, poprowadzi całodzienne wykłady w ramach kursu Certyfikowany Call Center Manager w Institute for International Research.
Wykłady rozpoczynają się 28 lipca br. w hotelu Bristol w Warszawie i trwają 4 dni. W ramach warsztatu zostanie poruszona szeroka tematyka call center, związana głównie z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Rafał Dywan poprowadzi – wraz z
Marcinem Sosnowskim ze spółki ContactPoint – czwarty dzień warsztatów, traktujący o monitoringu pracy w call center, sposobach badania jakości, satysfakcji pracowników i efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Jest to druga w tym roku edycja kursu Certyfikowany Call Center Manager – uczestnicy cenią sobie wiedzę przekazywaną przez specjalistów praktyków, którzy na co dzień zarządzają dużymi zespołami ludzi w największych call centers w Polsce. To drugie wystąpienie dla IIR także dla naszych specjalistów – Rafał Dywan w tym roku brał udział w panelu dyskusyjnym w ramach konferencji call center.