CustomerLoyalty – powstał następny dedykowany dział w Call Center Poland

W Call Center Poland powstał następny dedykowany dział do obsługi klientów. Pod nazwą  CustomerLoyalty by Call Center Poland firma oferuje kompleksową obsługę programów lojalnościowych: od opracowania założeń, poprzez zbudowanie systemów zarządzających, kreację, po wdrożenie i realizację programów lojalnościowych dla klientów indywidualnych lub partnerów handlowych firm.

Działem kieruje Joanna Papużyńska, wcześniej pracowała w Webtelu na stanowisku Dyrektora Działu Obsługi Klienta, w Call Center Poland od 9 lat – odpowiadała m.in. za rozwój usług dla rynku farmaceutycznego.

 -„W budowaniu koncepcji programów lojalnościowych wykorzystujemy nasze wieloletnie analizy zachowań konsumenckich, stawiamy na długookresową lojalność poprzez łączenie elementów emocjonalnych z nagradzaniem klientów za pożądane zachowanie – powiedziała Joanna Papużyńska –  Dodatkową wartość w naszej ofercie stanowi współpraca z  siostrzanymi firmami z Internet Group, dzięki którym możemy poszerzyć nasze usługi o wsparcie technologiczne, medialne i logistyczne”.

Wśród klientów CustomerLoyalty są m.in. firmy IT, motoryzacyjne i farmaceutyczne. Zespół może pochwalić się też pierwszymi sukcesami.  Prowadzony dla Toshiby program „Toshiba Dream Team” zdobył  I miejsce w konkursie Reseller IT na „Najlepszy Program Partnerski”.

Archiwum