W Call Center Poland powstał następny dedykowany dział do obsługi klientów. Pod nazwą CustomerLoyalty by Call Center Poland firma oferuje kompleksową obsługę programów lojalnościowych: od opracowania założeń, poprzez zbudowanie systemów zarządzających, kreację, po wdrożenie i realizację programów lojalnościowych dla klientów indywidualnych lub partnerów handlowych firm.
Działem kieruje Joanna Papużyńska, wcześniej pracowała w Webtelu na stanowisku Dyrektora Działu Obsługi Klienta, w Call Center Poland od 9 lat – odpowiadała m.in. za rozwój usług dla rynku farmaceutycznego.
-„W budowaniu koncepcji programów lojalnościowych wykorzystujemy nasze wieloletnie analizy zachowań konsumenckich, stawiamy na długookresową lojalność poprzez łączenie elementów emocjonalnych z nagradzaniem klientów za pożądane zachowanie – powiedziała Joanna Papużyńska – Dodatkową wartość w naszej ofercie stanowi współpraca z siostrzanymi firmami z Internet Group, dzięki którym możemy poszerzyć nasze usługi o wsparcie technologiczne, medialne i logistyczne”.
Wśród klientów CustomerLoyalty są m.in. firmy IT, motoryzacyjne i farmaceutyczne. Zespół może pochwalić się też pierwszymi sukcesami. Prowadzony dla Toshiby program „Toshiba Dream Team” zdobył I miejsce w konkursie Reseller IT na „Najlepszy Program Partnerski”.
W firmie działają już 4 specjalistyczne działy: PharmaSolutions – dla rynku farmaceutycznego i medycznego, FinanceDirect – specjalizujący się w projektach skierowanych do branży bankowo-ubezpieczeniowej, Researcher – realizujący badania rynku metodą CATI oraz TelecomSolutions – zajmujący się optymalizacją kosztów telekomunikacyjnych w firmach.
„Od 2005 roku realizujemy strategię oferowania klientom usług Business Process Outsourcing w oparciu o narzędzia call center – powiedziała Katarzyna Swatowska, dyrektor marketingu i PR grupy Call Center Poland – Nasza przewaga konkurencyjna wynika ze zbudowania specjalistycznych kompetencji w kilku branżach, od dedykowanych do projektu konsultantów posiadających odpowiednie doświadczenie i umiejętności, do średniej i wyższej kadry managerskiej. Dzięki temu nasze usługi posiadają wartości dodane, takie jak analizy, raporty, doradztwo. Służy to osiągnięciu przez klienta zaplanowanych celów, np. zwiększeniu sprzedaży, obniżeniu kosztu pozyskania klienta czy przede wszystkim bardziej efektywnemu zarządzaniu kosztami projektów”.