Wzrost przychodów Call Center Poland

W pierwszym półroczu 2007 roku Call Center Poland odnotowała 26% wzrost przychodów w porównaniu do analogicznego okresu roku 2006.

Przyczynił się do tego m.in. powołany w styczniu 2007 roku dział FinanceDirect by Call Center Poland. 

FinanceDirect od stycznia oferuje specjalistyczne usługi call center dla rynku bankowo-ubezpieczeniowego. Jest to kolejny – obok Researchera (badania CATI) i PharmaSolutions (rynek medyczny i farmaceutyczny) – dział zajmujący się outsourcingiem wertykalnym. 

Od początku roku FinanceDirect sprzedał 32 tysiące polis o łącznej wartości składek rocznych ponad 12 mln zł. Klienci banków wypełnili prawie 6 tysięcy wniosków o przyznanie kart kredytowych.

Od stycznia FinanceDirect pozyskał kilkunastu klientów korzystających z szerokiego spectrum usług dedykowanych dla banków, firm ubezpieczeniowych i finansowych. Wśród nich są : MTU, Hestia, ACE European Group, Millennium, TU Europa, Skandia czy Gerling.

Największym zainteresowaniem wśród klientów FinanceDirect cieszy się outsourcing sprzedaży przez call center. Call Center Poland przejmuje od klientów cały proces przez ten kanał dystrybucji.

Archiwum