Kolejne wyróżnienia dla CCP

Po raz kolejny usługi świadczone przez Call Center Poland zostały docenione. Firma zdobyła dwa wyróżnienia w konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, organizowanym przez VFP Communication, wydawcę „Media i Marketing Polska”, oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

Decyzją jury wyróżnione zostały obydwa projekty zgłoszone przez Call Center Poland: w kategorii telemarketing BtoB praca „Jeszcze nie klient, a już znajomy, czyli Centrum Kontaktu Volvo Auto Polska”, a w kategorii BtoC: „The world is flat, czyli skuteczne pozyskiwanie klientów na rynku brytyjskim… z centrum Warszawy”.

Projekt Centrum Kontaktu Volvo Auto Polska jest prowadzony przez Call Center Poland od 2000 roku. Początkowo była to jedynie infolinia, teraz współpraca obejmuje szeroki zakres działań związanych z pozyskiwaniem i obsługą prospektów, klientów i dealerów Volvo.

W kategorii BtoC wyróżniony został projekt „The world is flat, czyli skuteczne pozyskiwanie klientów na rynku brytyjskim… z centrum Warszawy”, w którym przedstawiono działania firmy Call Center Poland na rynku brytyjskim dla klienta Mortgage Hut. Współpraca obejmuje aktywne pozyskiwanie klientów

W konkursie Golden Arrow zgłoszono 120 prac w 15 kategoriach. Jest to największy i najbardziej prestiżowy konkurs dla branży marketingu bezpośredniego – dlatego otrzymane wyróżnienia są zarówno dla Call Center Poland, jak i naszych klientów powodem ogromnego zadowolenia.

Archiwum