Call Center Poland tworzy dział dedykowany rynkowi finansowemu

Od stycznia 2007 roku prowadzona przez Call Center Poland Wirtualna MultiAgencja Ubezpieczeniowa zamienia się w specjalistyczny dział obsługujący firmy rynku bankowego, ubezpieczeniowego i finansowego – FinanceDirect by Call Center Poland.

Bazując na wieloletnim doświadczeniu we współpracy z bankami, towarzystwami ubezpieczeniowymi i funduszami emerytalnymi opracowano nowe rozwiązania i produkty przeznaczone dla tego rynku. Dedykowany dział zajmie się doradztwem produktowym, przygotowaniem i wdrożeniem wszystkich procedur i procesów związanych z pozyskiwaniem i obsługą klienta w call center oraz ze sprzedażą przez telefon i bezpośrednią.

Zespół świadczy usługi Business Process Outsourcing, co oznacza, że realizuje wszystkie etapy projektu: od rekrutacji i budowy zespołu realizacyjnego i struktur sprzedaży, poprzez szkolenia produktowe, monitoring jakości, kończąc na opracowanych systemach motywacyjnych dla pracowników wszystkich szczebli.

Po stronie FinanceDirect jest również przygotowanie dedykowanych aplikacji lub przejęcie obsługi aplikacji klienta, podpisywanie umów w imieniu firm oraz wprowadzanie wniosków do systemów. Tak daleko posunięty outsourcing procesu biznesowego sprawia, że firma w ciągu kilku dni pozyskuje klienta wraz z pełną wymaganą dokumentacją (gotowy wniosek, umowę lub polisę ubezpieczeniową).

Archiwum