Od stycznia 2007 roku prowadzona przez Call Center Poland Wirtualna MultiAgencja Ubezpieczeniowa zamienia się w specjalistyczny dział obsługujący firmy rynku bankowego, ubezpieczeniowego i finansowego – FinanceDirect by Call Center Poland.
Bazując na wieloletnim doświadczeniu we współpracy z bankami, towarzystwami ubezpieczeniowymi i funduszami emerytalnymi opracowano nowe rozwiązania i produkty przeznaczone dla tego rynku. Dedykowany dział zajmie się doradztwem produktowym, przygotowaniem i wdrożeniem wszystkich procedur i procesów związanych z pozyskiwaniem i obsługą klienta w call center oraz ze sprzedażą przez telefon i bezpośrednią.
Zespół świadczy usługi Business Process Outsourcing, co oznacza, że realizuje wszystkie etapy projektu: od rekrutacji i budowy zespołu realizacyjnego i struktur sprzedaży, poprzez szkolenia produktowe, monitoring jakości, kończąc na opracowanych systemach motywacyjnych dla pracowników wszystkich szczebli.
Po stronie FinanceDirect jest również przygotowanie dedykowanych aplikacji lub przejęcie obsługi aplikacji klienta, podpisywanie umów w imieniu firm oraz wprowadzanie wniosków do systemów. Tak daleko posunięty outsourcing procesu biznesowego sprawia, że firma w ciągu kilku dni pozyskuje klienta wraz z pełną wymaganą dokumentacją (gotowy wniosek, umowę lub polisę ubezpieczeniową).
Zespołem zarządza Urszula Zarańska, która od trzech lat kieruje projektami kluczowych klientów (m.in. CitiInsurance – Metlife, Citibank, Amplico Life, Ergo Hestia, MTU, Millennium, Fortis Bank, EFL). W ramach tych działań zajmowała się m.in. ustalaniem strategii akcji telemarketingowych zarówno inbound, jak i outbound oraz projektów typu CRM, a także Help Desk. Była również odpowiedzialna za uruchamianie projektów opartych o narzędzia typu SAP, Radix i innych udostępnionych przez klientów.
Call Center Poland może pochwalić się bogatym portfolio ponad 40 klientów branży ubezpieczeniowo-bankowej. Do portfolio klientów należą m.in: Amplico Life, Citibank Handlowy, Fortis Bank, Gerling, Grupa Ergo Hestia, Millennium, Skandia, Towarzystwo Ubezpieczeń Europa, PKO BP, Commercial Union, ING i inni. Doradzała także przy budowie call center w Alfa Banku na Ukrainie.
Wiedza z prowadzonych projektów pozwoliła na zbudowanie solidnego know-how i zespołu, które stały się cennym kapitałem firmy i silną kartą przetargową w walce o klientów tego sektora.
Dla działu FinanceDirect zostało zaprojektowane nowe logo, wkrótce powstanie specjalna strona www.financedirect.pl