Departament Telecom Solutions by Call Center Poland, specjalizujący się w opracowaniu i wdrażaniu rozwiązań obniżających koszty telekomunikacyjne w firmach, w wyniku wygranego przetargu, został dostawcą usług telekomunikacyjnych dla Infolinii Konsumenckiej, prowadzonej przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich (SKP).
W listopadzie ubiegłego roku została uruchomiona Infolinia Konsumencka o numerze 0800 800 008, pod nazwą „Halo, konsument”. Dzwoniący pod numer Infolinii może uzyskać poradę prawną w konkretnej – konsumenckiej sprawie, poznać swoje prawa i możliwości ich egzekwowania, jak również otrzymać informacje i dane teleadresowe rzeczników konsumentów, organizacji i urzędów zajmujących się rozwiązywaniem specjalistycznych problemów konsumenckich.
Infolinia Konsumencka jest dla Stowarzyszenia Konsumentów Polskich pilotażowym przedsięwzięciem finansowanym przez Unię Europejską oraz UOKiK.
Więcej informacji można uzyskać na stronie www.skp.pl