Call Center Poland nawiązuje współpracę ze Stowarzyszeniem Konsumentów Polskich

Departament Telecom Solutions by Call Center Poland, specjalizujący się w opracowaniu i wdrażaniu rozwiązań obniżających koszty telekomunikacyjne w firmach, w wyniku wygranego przetargu, został dostawcą usług telekomunikacyjnych dla Infolinii Konsumenckiej, prowadzonej przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich (SKP).

W listopadzie ubiegłego roku została uruchomiona Infolinia Konsumencka o numerze 0800 800 008, pod nazwą „Halo, konsument”. Dzwoniący pod numer Infolinii może uzyskać poradę prawną w konkretnej – konsumenckiej sprawie, poznać swoje prawa i możliwości ich egzekwowania, jak również otrzymać informacje i dane teleadresowe rzeczników konsumentów, organizacji i urzędów zajmujących się rozwiązywaniem specjalistycznych problemów konsumenckich.

Główną zaletą Infolinii jest jej dostępność dla konsumentów, łatwy sposób komunikacji z prawnikami i całkowita nieodpłatność rozmowy dla dzwoniącego. Numer 0 800 800 008, udostępniony SKP przez Telecom Solutions by Call Center Poland, jest unikalny, łatwo zapamiętywalny i jednolity. Numer działa na terenie całego kraju i wybiera się go bez dodatkowych prefiksów. Zainteresowanie korzystaniem z telefonicznej formy porad prawnych jest wśród polskich konsumentów bardzo duże. Telecom Solutions by Call Center Poland aktywnie wspiera SKP w zakresie analiz statystycznych natężenia ruchu telefonicznego Infolinii.

Archiwum