Dział Telecom Solutions by Call Center Poland, specjalizujący się w analizie i wdrażaniu rozwiązań obniżających koszty telekomunikacyjne w firmach, nawiązał współpracę z polskim oddziałem międzynarodowej sieci biur audytorskich i księgowych Mazars Polska.
Zadaniem Telecom Solutions było przygotowanie dedykowanego rozwiązania zmniejszającego koszty telekomunikacyjne, modernizacja central oraz integracja systemów w lokalizacjach klienta.
W wyniku przeprowadzonych analiz dotychczasowych wydatków telekomunikacyjnych, rozwiązań i zasobów teleinformatycznych Telecom Solutions zaproponował, opracował i wdrożył rozwiązanie telekomunikacyjne polegające na stworzeniu jednorodnego systemu telekomunikacyjnego w oddziałach klienta. Zajął się również doprowadzeniem alternatywnego operatora gwarantującego firmie odpowiedni back-up. Dzięki zastosowanemu rozwiązaniu firma przewiduje oszczędności związane z biurową obsługą firmy na poziomie 30%.