Podsumowanie roku 2005 przez Telecom Solutions by Call Center Poland

Telecom Solutions by Call Center Poland – zajmujący się doradztwem telekomunikacyjnym dla Biznesu – podsumował rok 2005. W minionym roku z usług doradcy skorzystało 218 klientów biznesowych. Przychody działu wzrosły o 20%.

Największą popularnością cieszyły się usługi operatorskie – z wykorzystaniem technologii światłowodowej, radiowej oraz VoIP; w tym usługi prefiksowe i dostęp do Internetu. Na podstawie analizy struktury wydatków telekomunikacyjnych Telecom Solutions wybiera optymalne rozwiązanie pozwalające na obniżenie kosztów telekomunikacyjnych, zajmuje się pełnym outsourcingiem tych usług– od analizy, przez wybór i rekomendację rozwiązania aż po wdrożenie i bieżącą obsługę klienta.
28% wszystkich klientów korzystających z tej usługi to MŚP. Korzystając z rozwiązania Telecom Solutions firmy takie zaoszczędziły na bieżących wydatkach telekomunikacyjnych średnio 30%.

TS świadczy również usługi administratorskie dla najemców kilku warszawskich biurowców, zarządza obiektami biurowymi i reprezentuje interesy klienta od strony telekomunikacyjnej. Wśród nich znajduje się biurowiec Antares przy ul. Marynarskiej, w którym Call Center Poland firma ma siedzibę.

W 2005 roku dużym zainteresowaniem ze względu na niskie koszty i szerokie możliwości cieszyły się usługi telekonferencji audio, skierowane do klientów korporacyjnych, którzy mogą ją wykorzystać w codziennej komunikacji z dostawcami, klientami czy oddalonymi od siebie oddziałami firmy. Firmy ograniczają kosztowne spotkania (przejazdy, hotele, diety), a pracownicy mogą bardziej efektywnie wykorzystać swój czas pracy. Jej główną zaletą jest możliwość szybkiego rozpowszechniania lub pozyskiwania informacji przez telefon z wielu lokalizacji na całym świecie w tym  mym czasie.

Archiwum