Telecom Solutions by Call Center Poland – zajmujący się doradztwem telekomunikacyjnym dla Biznesu – podsumował rok 2005. W minionym roku z usług doradcy skorzystało 218 klientów biznesowych. Przychody działu wzrosły o 20%.
Największą popularnością cieszyły się usługi operatorskie – z wykorzystaniem technologii światłowodowej, radiowej oraz VoIP; w tym usługi prefiksowe i dostęp do Internetu. Na podstawie analizy struktury wydatków telekomunikacyjnych Telecom Solutions wybiera optymalne rozwiązanie pozwalające na obniżenie kosztów telekomunikacyjnych, zajmuje się pełnym outsourcingiem tych usług– od analizy, przez wybór i rekomendację rozwiązania aż po wdrożenie i bieżącą obsługę klienta.
28% wszystkich klientów korzystających z tej usługi to MŚP. Korzystając z rozwiązania Telecom Solutions firmy takie zaoszczędziły na bieżących wydatkach telekomunikacyjnych średnio 30%.
TS świadczy również usługi administratorskie dla najemców kilku warszawskich biurowców, zarządza obiektami biurowymi i reprezentuje interesy klienta od strony telekomunikacyjnej. Wśród nich znajduje się biurowiec Antares przy ul. Marynarskiej, w którym Call Center Poland firma ma siedzibę.
W 2005 roku dużym zainteresowaniem ze względu na niskie koszty i szerokie możliwości cieszyły się usługi telekonferencji audio, skierowane do klientów korporacyjnych, którzy mogą ją wykorzystać w codziennej komunikacji z dostawcami, klientami czy oddalonymi od siebie oddziałami firmy. Firmy ograniczają kosztowne spotkania (przejazdy, hotele, diety), a pracownicy mogą bardziej efektywnie wykorzystać swój czas pracy. Jej główną zaletą jest możliwość szybkiego rozpowszechniania lub pozyskiwania informacji przez telefon z wielu lokalizacji na całym świecie w tym mym czasie.
Firmy wykorzystują telekonferencje również do zaawansowanej obsługi klienta. Np. firmy technologiczne oferują swoim kontrahentom konsultacje on-line ekspertów i specjalistów, które odbywają się w tym mym czasie dla pracowników w całej Polsce. Zestawiane przez Telecom Solutions telekonferencje były przeznaczane średnio dla 10 osób. Około 30% zestawień miało miejsce między oddziałami w Polsce i zagranicą. Telekonferencje w Telecom Solutions cechuje duża elastyczność, szybki czas realizacji zleceń oraz wielojęzyczni moderatorzy.
Do tej pory praca departamentu koncentrowała się głównie na sektorze prywatnego biznesu, ale wśród ostatnio pozyskanych klientów znalazły się tak prestiżowe jednostki administracji państwowej jak: Naczelny Sąd Administracyjny, czy Szpital MSWiA. Sektor publiczny stanowi również perspektywę rozwoju na rok 2006.
Plany na 2006 rok to wprowadzenie do oferty nowych usług optymalizujących koszty telekomunikacyjne z wykorzystaniem nowych technologii i zwiększenie przychodów o ok. 25%.
Telecom Solutions by Call Center Poland (www.telecomsolutions.pl) to niezależny kompleksowy doradca w zakresie optymalizacji wydatków na telekomunikację. Specjalizuje się w dedykowanych rozwiązaniach w dziedzinie telefonii tradycyjnej, GSM, VoIP i Internetu dla biznesu. Świadczy usługi profesjonalnych audytów i telekonferencji.