Spektakularny wzrost przychodów

W ciągu ostatnich dwóch lat przychody Call Center Poland zwiększyły się o ponad 90%.

Call Center Poland, lider rynku usług Business Process Outsourcing (call center) w Europie Wschodniej i Środkowej odnotował kolejny wzrost przychodów w 2005 roku. W porównaniu do roku 2004 wzrosły one o ponad 20%, a w ciągu dwóch lat – ponad 90%.

Jest to najwyższe tempo wzrostu na tym rynku biorąc pod uwagę, że przychody te nie są spowodowane zakupem podmiotu czy znaczącym zwiększeniem liczby stanowisk. Jest to organiczny wzrost wynikający ze zdolności pozyskiwania nowych klientów, zwiększania skali biznesu z obecnymi klientami, z wdrażania innowacyjnych usług, wreszcie z umiejętności profesjonalnego zarządzania rozproszonymi call centers” – powiedziała Katarzyna Swatowska, dyrektor marketingu i PR.

Firma posiada dwa call centers o łącznej liczbie 400 stanowisk. Właściciel Call Center Poland, Communication One, Inc planuje jeszcze w 2006 następną inwestycję w call center z 250 stanowiskami. Grupa Communication One posiada obecnie 674 stanowisk call center w Polsce.

W 2005 roku z usług Call Center Poland skorzystało 167 firm, w tym 94 nowych klientów. Przeprowadzono 190 różnych projektów wykorzystujących technologie call center (w statystykach nie podano liczby klientów i projektów działów Effective Direct Sales (www.ccp.pl/eds/index.phtml) i TelecomSolutions (www.telecomsolutions.pl).

Archiwum