„Help Desk Samsung” nagrodzony „Boomerangiem”!
Call Center Poland otrzymała nagrodę BOOMERANG w kategorii Telemarketing B2C za projekt „Help Desk Samsung Electronics Polska”. Po raz pierwszy w historii konkursu „Boomerang” został przyznany firmie telemarketingowej. Dotychczas w kategorii Telemarketing przyznawano tylko wyróżnienia – „Złotą Słuchawkę”.
SAMSUNG Electronics Co. Ltd. jest światowym liderem w produkcji półprzewodników, rozwiązań telekomunikacyjnych i technologii cyfrowych. Uznawany za najszybciej umacniającą się globalną markę, SAMSUNG Electronics jest światowym liderem w produkcji telewizorów cyfrowych, chipów pamięci, telefonów komórkowych i paneli TFT-LCD.
We wszystkich krajach, gdzie dostępne są produkty Samsunga, udostępniono zainteresowanym i klientom Help Desk. Na całym świecie „helpdeski” Samsunga zintegrowane są wspólnym systemem SAP, w ramach którego odbywa się rejestracja wszystkich problemów i ich rozwiązań, budowa bazy danych klientów, najczęściej zadawanych pytań i pojawiających się problemów i sugestii. W ramach SAP zachodzi rejestrowanie zgłoszeń i rozwiązań, komunikacja z serwisami, monitorowanie pracy serwisów, śledzenie napraw, wgląd do historii sprzętu i danego klienta, rejestracja korespondencji e-mail.