Moniturujemy randki…. w Holandii!

Na zlecenie klienta holenderskiego Call Center Poland obsługuje dwa nietypowe projekty. Ciekawostką jest fakt, że w tym projekcie pracownicy call center… mogą pracować w domu, nie używają telefonów i pracują w języku holenderskim. W jak nietypowy sposób może być wykorzystywane call/contact center w outsourcingu? To tylko kwestia pomysłowości.

Oba projekty polegają na monitoringu portali internetowych. Pierwszy z nich jest typowym portalem randkowym: pan szuka pani, pani szuka pana. Osoba zainteresowana znalezieniem partnera w sieci umieszcza w portalu swój profil wraz ze zdjęciem. Zdarza się, że profil taki czy zdjęcie, zarówno od strony treści, jak i jakości, pozostawiają wiele do życzenia.

W tym momencie do akcji wkracza konsultant Call Center Poland. Jego zadaniem jest zaakceptowanie bądź odrzucenie zdjęcia „randkowicza” według kryteriów jasno określonych przez administratora portalu. Zanim jeszcze zdjęcie zostanie udostępnione do wglądu ogółowi użytkowników portalu, pracownik Call Center Poland odfiltrowuje fotografie słabej jakości bądź zawierające pornograficzne, obraźliwe lub marketingowe treści. Podobnej cenzurze poddawana jest zawartość opisów umieszczanych w profilach użytkowników portalu.

Archiwum