Obsługujemy infolinię największej wystawy sztuki publicznej w Polsce CowParade Warsaw 2005

Latem 2005 Warszawa dołączy do grona światowych metropolii prezentujących CowParade.

CowParade Warsaw to miliony widzów, setki artystów, sponsorzy i ponad sto rzeźb krów na ulicach miasta. W zakresie obsługi infolinii tej największej publicznej wystawy w Polsce, głównym dostawcą usług oraz sponsorem została firma Call Center Poland. Głównym mecenasem wystawy jest Bank BPH.

„Do współpracy zaprosiliśmy firmę Call Center Poland, gdyż wiedzieliśmy, że przy projekcie tej skali potrzebne nam będzie wsparcie firmy o dużym doświadczeniu i szerokich kompetencjach w zakresie usług telemarketingowych”– powiedział Tomasz Lis, CowParade Polska.

„Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć projekt CowParade oferując usługi naszego wielokanałowego centrum obsługi klienta – powiedziała Katarzyna Swatowska, Dyrektor Marketingu i PR Call Center Poland. – Takie połączenie sfery artystycznej z biznesową jest niestety mało popularne w Polsce. Z tym większą przyjemnością odpowiedzieliśmy na zaproszenie CowParade Polska. Wierzymy, że obsługa infolinii przez Call Center Poland przyczyni się do powodzenia projektu CowParade War w 2005” – dodała Swatowska.

Archiwum