Od 1 stycznia 2005 klienci Call Center Poland – lidera rynku usług Business Process Outsourcing, korzystają z rozwiązań przygotowanych przez dedykowane działy.
Coraz większe wymagania klientów wymuszają na firmach outsourcingowych dostosowanie swojej oferty do potrzeb ewoluującego rynku. Tradycyjny model outsourcingowy, w którym firmy konkurują ze sobą ceną, oferując podstawowe usługi call center, przestaje być dla naszych klientów atrakcyjny.
Dlatego Call Center Poland zmienia swoją strategię w kierunku oferowania klientom kompleksowych rozwiązań, które charakteryzują się: – dopasowaniem do celów biznesowych zleceniodawców, – gwarancją określonych korzyści, np. określenie minimalnych oszczędności – elastycznością – dostosowanie do zmian w otoczeniu biznesowym firm, – skalowalnością- uwzględniającą długoterminowe strategie zleceniodawców.
Dostarczamy korzyści
„Doświadczenia Call Center Poland pokazały, że zleceniodawcy skłonni są zapłacić więcej pod warunkiem otrzymania produktu lub usługi o unikalnych cechach. Takie rozwiązania muszą posiadać wartości dodane (analizy, raporty, doradztwo) i służyć osiągnięciu przez klienta zaplanowanych celów, np. zwiększeniu sprzedaży, obniżeniu kosztu pozyskania klienta czy przede wszystkim bardziej efektywnemu zarządzaniu kosztami – powiedziała Katarzyna Swatowska, dyrektor marketingu i PR – dlatego od 2005 roku powstają w Call Center Poland nowe działy specjalizujące się w dedykowanych usługach lub branżach, które pozwolą w bardziej efektywny sposób wykorzystać nasze know-how i potencjał”.
Część z tych usług jest oferowana od roku, jednak obecnie firma wprowadziła związane z tym zmiany organizacyjne.
„W outsourcingu usług call center inaczej buduje się usługi dla branży farmaceutycznej, finansowej czy badawczej. Na przykład w branży ubezpieczeniowej wymagane są odpowiednie licencje, w branży medycznej konsultantami telefonicznymi powinni być lekarze i pielęgniarki. Dlatego postanowiliśmy zbudować specjalistyczne kompetencje, już od poziomu dedykowanych do projektu konsultantów posiadających odpowiednie doświadczenie i umiejętności, aż do poziomu średniej i wyższej kadry managerskiej. – powiedziała Kinga Nowakowska, Dyrektor Generalny Call Center Poland. – Managerowie nowych profit centers odpowiedzialni są za wyniki finansowe i realizację celów klienta, oraz za przygotowanie wartości dodanych wyróżniających dany projekt od działań konkurencji”.
Wraz z nowym podziałem przygotowano nowe strony internetowe www.Call Center Poland.pl. Powstały dedykowane specjalistycznym usługom serwisy oraz nowe wersje językowe – angielska i niemiecka – przygotowane z myślą o klientach wielojęzycznego call center.