Dział Telecom Solutions by Call Center Poland zajmujący się kompleksowymi usługami telekomunikacyjnymi w sektorze B2B przygotował dedykowane rozwiązania dotyczące redukcji kosztów połączeń telefonicznych dla nowych klientów.
Jednym z nich jest firma Investor Partners Relations (IPR). Telecom Solutions wdrożył swoje usługi telekomunikacyjne obniżając tym samym koszty telekomunikacyjne o kilkadziesiąt procent. IPR jest najemcą nowo oddanego biurowca „Centrum Jasna”, w którym Telecom Solutions świadczy kompleksowe usługi teleinformatyczne.
Do grona nowych klientów Telecom Solutions dołączyło również nowo wybudowane Centrum Handlowo-Usługowe w Opolu, mieszczące się przy pl. Kopernika. Telecom Solutions wraz z partnerami zapewnił właścicielowi CH-U kompleksową infrastrukturę telekomunikacyjną, a firmom wynajmującym powierzchnię dostęp do nowoczesnych usług telekomunikacyjnych i dostępu do Internetu po najbardziej atrakcyjnych rynkowo cenach.
Ponadto Telecom Solutions rozpoczął świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Warce. Projekt obejmował będzie bezinwestycyjne obniżenie kosztów za usługi telekomunikacyjne w trzech lokalizacjach ZUK Warka.
Wdrożone rozwiązania pozwolą nie tylko na znaczne oszczędności, ale i na bardziej efektywne wykorzystanie istniejących możliwości technicznych systemów telekomunikacyjnych w w/w firmach.
Telecom Solutions wywodzi się ze struktur Call Center Poland – wiodącego call center w Polsce. Wiedza o rynku telekomunikacyjnym, jaką dział zdobył wypracowując dla Call Center Poland najlepsze rozwiązania współpracy z operatorami, pozwoliła na świadczenie usług podoperatorskich dla innych firm. Dział TS zajmuje się usługami telekomunikacyjnymi polegającymi na bezpłatnym opracowaniu i wdrożeniu różnorodnych rozwiązań związanych z obniżką kosztów usług telekomunikacyjnych, przygotowuje analizy kosztów połączeń i opłat abonamentowych, analizy przewidywanych oszczędności w danej opcji ofertowej wybranego operatora, optymalizuje systemy telekomunikacyjny (centrale, łącza) oraz usprawnia kontakt z danym operatorem. Na zadowolenie Partnerów firmy ma również wpływ fakt, że nie ponoszą oni żadnych kosztów inwestycyjnych związanych z ewentualnym wdrożeniem proponowanych zmian.