Call Center Poland dla wydawnictw

Od miesiąca Call Center Poland prowadzi telefoniczną sprzedaż prenumeraty czasopism wydawanych przez Wydawnictwo TRENDY.

Wydawnictwo Trendy specjalizuje się w publikacjach B2B (business-to-business). Wydaje między innymi tygodnik Gazeta Bankowa i cztery publikacje o tematyce podatkowej. Misją publikacji wydawanych przez Trendy jest informowanie i doradzanie, a ich odbiorcami są profesjonaliści, których głównym narzędziem pracy jest informacja i wiedza. Na przykład, według badań Instytutu Pentor, 91 procent menedżerów bankowych regularnie czyta Gazetę Bankową. Z kolei odbiorcami Doradcy Podatnika (i trzech siostrzanych publikacji) są dyrektorzy finansowi i księgowi krajowych firm. I właśnie do tych grup docelowych skierowany jest wieloetapowy projekt.

W czasie prowadzonej rozmowy telefonicznej klient może złożyć zamówienie na prenumeratę, poprosić o formularz prenumeraty czy o przesłanie najpierw egzemplarza pokazowego. Wśród osób, które zdecydowały się na prenumeratę, największym zainteresowaniem cieszyło się czasopismo VAT. Aż 78,50% było zainteresowanych otrzymaniem egzemplarza pokazowego, a 2,80% całym pakietem czasopism.

Archiwum