Nasza kadra pracownicza powiększyła się o nowe osoby.
Bartosz Porszt jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW. Pracował w Narodowej Agencji Programu UE Młodzież oraz Wydawnictwie Prasy Komputerowej Lupus – części Vogel Burda Communications. Był odpowiedzialny za koordynowanie Projektów, prowadzenie i organizowanie szkoleń krajowych i międzynarodowych. Prowadził dział event marketingu i sprzedawał pakiety sponsorskie firmom z branży IT. Ma także duże doświadczenie w sprzedaży B2B przez telefon – sprzedawał rozwiązania sieciowe i komputerowe w firmie E.com. W Call Center Poland Bartosz będzie pracował w Dziale Obsługi Klienta jako Account Executive i będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę Klientów.
Katarzyna Natalia Wojciechowska jest absolwentką Historii na Uniwersytecie Warszawskim. Stypendystka Socrates/Erasmus na Albert-Ludwigs-Universitaet we Freiburgu, skończyła również 3 lata studiów na wydziale historycznym T.U. Berlin. Współpracę z Call Center Poland rozpoczęła w lutym 2004 jako konsultantka w wielojęzycznym call center. W listopadzie awansowała na stanowisko Specjalisty d/s sprzedaży. Wcześniej współpracowała z przy akcjach promocyjnych dla „Berliner Zeitung”, z wydawnictwem Axel Springer oraz z polskim wydaniem Newsweeka – z działem wydań specjalnych.
Aneta Bejgier została Konsultantem w dziale Telecom Solutions w Call Center Poland . Jej obowiązki to doradztwo i przygotowywanie dedykowanych rozwiązań telekomunikacyjnych dla nowych klientów. Aneta jest absolwentką Socjologii i Pedagogiki Specjalnej (Collegium Civitas i Akademia Pedagogiki Specjalnej). Do tej pory pracowała w SMG/KRC Poland Media w Dziale Badań Telefonicznych CATI. Była odpowiedzialna za koordynowanie projektów, rekrutację, selekcję i szkolenia dla ankieterów telefonicznych.
Dział Telecom Solutions w Call Center Poland świadczy usługi telekomunikacyjne w zakresie analizy kosztów połączeń i opłat abonamentowych, analizy przewidywanych oszczędności, optymalizacji systemów telekomunikacyjnych (centrale, łącza), usprawnień kontaktu z operatorem i reakcji operatora na zgłoszenia. www.telecomsolutions.pl.